niedziela, 4 września 2011

Lost In Legoland: Cegły gazillion I Mini Star Wars Geekfest

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SqmuBr4yuAs/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Co się dzieje, gdy wiatr maniakiem w Legoland? Ma mnóstwo niefiltrowane zabawy, to co.

"WTF? Należy Ja zachowałem to dla mojego osobistego bloga. To nie ma nic wspólnego z technologią, a ten blog nazywa TechCrunch dla płakać. Raport i zdjęcia na temat wizyty w parku rozrywki nie mają żadnego miejsca tutaj na tym blogu. I zmarnował kilka minut swojego życia, a Twój czas jest cenny. Można, a być może powinien wypisać się z listy i nie odwiedzić TechCrunch, nigdy. "

Ok, teraz, że mamy, że z drogi, na zabawnych rzeczy!

Byłem w Danii w tym tygodniu na konferencji Następna Aarhus "Beautiful błędy" i wystawy. I świetnie się bawili, co można powiedzieć z mojego raportu o podróży. Zrobiłem coś strasznego, choć.

W trzecim dniu imprezy, nie było osobnej konferencji dla nauczycieli na temat nowej fali technologii dla dzieci, w Billund Centrum - zgadliście - (tiny) Billund . Jak faktycznie nie mówi na razie, udało mi się wymykać się z sali konferencyjnej, i chodził mile ulicą, mijając oryginalnego Lego fabryki, który jest dogodnie usytuowany tuż obok sekund Dania najbardziej lotnisko, lotnisko w Billund oraz Hotel Legoland .

Mój cel: park rozrywki Legoland Billund , popularną atrakcją turystyczną otwarty w 1968 roku.

Z całym szacunkiem dla Następna Aarhus organizatorów, którzy uprzejmie zaprosił mnie na imprezę, ale to było zdecydowanie podkreślić mojej podróży. I nie tylko dlatego, że czuję się jak dziecko ponownie.

I nawet dostał na kilka jazd, zdobywając ostrożny wygląda z rodzicami w kolejkach jak był w zasadzie tylko dla dorosłych w parku nie ma dzieci w tym wątku - jeden noszenie torby z laptopem, nie mniej. No cóż, myślałem, jestem przyzwyczajony do dokonywania bolesnych poświęceń dla mojej pracy tutaj, w TechCrunch.

Poniżej znajduje się na wzniesieniu, 360-stopniowy i nieco przyspieszony przegląd wideo Legoland Billund parku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz