niedziela, 4 września 2011

TV w chmurze

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Z6smaF_medE/:
TV cloud

TV przenosi się do chmur. To jest nieuniknione, tak jak innych rodzajów nośników, od książek, muzyki coraz częściej dostarczane przez Internet. Netflix, Hulu, Apple TV, a nawet są wdziera, jeśli chodzi o dystrybucję tradycyjnych programów telewizyjnych i filmów na ekranie podłączonego do Internetu. YouTube utrzymuje chwytając więcej naszej uwagi, co stanowi 7 procent całkowitego czasu spędzonego w internecie w USA, według comScore.

A jednak TV (i film) przemysł okazują się bardziej odporne na zmiany niż jakiejkolwiek innej formy przekazu. Zmiana nastąpi, ale nie stanie się to tak szybko, jak to jest z muzyki, wiadomości lub książek.

Branży telewizyjnej jest kopanie w Starz jest odejście od jego zawartości do czynienia z Netflix. Hulu wydaje się być drepczą podczas gdy próbuje sprzedać siebie . Nawet Apple problemy ze zmianą modelu. Niedawno cofnął się z jego prób oferty wynajmu serialu (ruch, zobaczył nadchodzących miesięcy temu), ponieważ stacje telewizyjne kiedykolwiek uczestniczył tylko na pół gwizdka.

Ale czy ktoś naprawdę wątpliwości, że w końcu Internet zatriumfuje tutaj, aby rozbić sztywne przewodnik program telewizji kablowej i satelitarnej firmy wpakować się w gardle? Większość z nas tylko oglądanie kilku kanałów kilkanaście regularnie, ale płacimy za 500. Gdybyśmy mogli zapisać się na na kanał lub na podstawie show, wielu będzie. To jest po prostu tak oczywiste, że większe doświadczenie zaczyna się pozwala ludziom oglądać to, co chcą, kiedy chcą, niezależnie od urządzenia chcą, czy to ich TV, laptop, iPad lub telefonu komórkowego. Ale to nie wystarczy. TV w chmurze nie chodzi tylko o przesunięcie dystrybucji. Chodzi o to, dzięki czemu łatwiej wyszukiwać i udostępniać nowe wystawy, i zmienić sposób ich konsumpcji. Chodzi o to, co TV mądrzejszy (? Tak naprawdę po prostu powiedzieć, że) W ostatnim poście na ten temat, Asymco w Horace Dediu niedawno napisał :

W przeciwieństwie do Smartphone, które mogą tylko pojawiły się wykorzystujące możliwości Internetu, TV nie ma "inteligentnych treści" dźwigni. "Sznyt" ma nie być w polu, ale w programowaniu.

Oczywiście, nie znaczy, że to brak dobrego programowania. Chodzi mi o to, że nie ma innowacji w co program-zadania jest zatrudniony do zrobienia. Sposób i jego dystrybucji pasuje do życia człowieka. Programów telewizyjnych nie zmieniły się przez pół wieku. Są one wyposażone w te same gatunki, tej samej długości, ten sam model biznesowy, z tej samej serii, format i harmonogramowania i tego samego łańcucha wartości jak w przypadku "Kocham Lucy" miał premierę w 1951 roku. Zakładają one, oglądać telewizję ludzi w tym samym czasie każdego dnia (robiąc nic więcej.) Również zakłada, że ​​ludzie są w równym stopniu pod wpływem reklamy marki i że widzowie są w dużej mierze jednorodna.

TiVo próbował uczynić TV mądrzejszy, ale to też było się foxed przez kabel i satelitę firm, które dokooptowanych jego DVR technologii i wsadził go we własnych dekoderów. Chociaż TiVo jest teraz zmuszając ich do płacenia patentowego opłat licencyjnych, TiVo się w spadku jako marek konsumenckich. Wszystko co musisz zrobić, to spojrzeć na wykres poniżej Ed Bott z ZDNet ułożyła porównanie szuka terminu "Netflix" i "TiVo" i "Media Center".

Bott stwierdza:

Nie mógłbym prosić o jasne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz