piątek, 7 października 2011

Dzięki całej transakcji Foods, LivingSocial Grew pięć razy szybciej niż Groupon We wrześniu

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/rTpnk12xeFA/:
September_Daily Deal Sites Gross Revenue

LivingSocial jest wciąż mniej niż połowa wielkości Groupon pod względem przychodów brutto, ale we wrześniu zwiększył się pięciokrotnie szybciej niż w dużej mierze dzięki jednej transakcji: Whole Foods. Według nowych danych z codziennych transakcji tracker Yipit , przychody brutto LivingSocial dla ofert w Ameryce Północnej wzrosła o 32 procent we wrześniu, w porównaniu do 6 procent wzrostu Groupon. (Obie wartości są miesięczny wzrost w porównaniu do sierpnia 2011 r.).

Yipit szacuje, że LivingSocial sprzedaży 59.300.000 dolarów wartości transakcji we wrześniu, na miesiąc-over-miesięczny wzrost o 14.600.000 dolarów. Aż 10 milionów dolarów tej kwoty było związane z bardzo udanej całej transakcji Foods , które oferowane wysokości od 10 do 20 dolarów zakupu. Co tylko pokazuje, jak jeden popularnych krajowych transakcji może naprawdę ruch igły do ​​codziennego stron transakcji. Groupon widział podobny sukces z Gap do czynienia w ubiegłym roku.

Nawet jeśli z powrotem wpływu całej transakcji Foods, LivingSocial nadal miałyby te 10 procent wzrostu w ciągu miesiąca. To jeszcze szybciej niż Groupon, ale poza mniejsza baza. Groupon sprzedany w ponad 143.400.000 dolarów wartości ofert w Ameryce Północnej w tym samym okresie. Groupon utrzymuje 54 procent udziału w rynku z dzienne ofert w Ameryce Północnej, w porównaniu z 22 procent do LivingSocial-a numer został oscylują od lipca . Ale oba są bardzo dobrze, z 3,2 miliardów dolarów rocznych dochodów brutto okresie stawki za Groupon i 1,7 miliardów dolarów okresie stawki za LivingSocial, na podstawie numerów we wrześniu.

The Daily przemysłu Deal ogólnej wzrosła o 12 procent we wrześniu do około 266.600.000 dolarów w przychody brutto, w szybszym tempie niż 9 tempo wzrostu procent w sierpniu. Przemysł jako całość jest na 3,2 miliardy dolarów rocznego okresie stopa, w oparciu o numery we wrześniu (z Groupon reprezentujących 1700000000 dolarów i LivingSocial 712.000.000 dolarów tej kwoty). Należy pamiętać, że są to przychody brutto oferty reprezentują, a nie bezpośrednich przychodów każda firma dostaje się zachować po to dzieli wartość każdej transakcji z kupcami.

Groupon i LivingSocial razem tworzą 76 procent dziennego przemysłu oferty, ale kopuła nowe, mniejsze podmioty rosną jeszcze szybciej (ponownie, od mniejszych bazowej). We wrześniu, nr 3 gracz TravelZoo wzrosły o 37 procent. AmazonLocal wzrosła 177 procent, a oferty Google wzrosły 236 proc. Coś mi mówi, że nr 3 miejscu zamierza zmienić dość szybko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz