piątek, 7 października 2011

Zapytaj Slashdot: Czy Bycie "Loyal" Pay As Developer?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Mtj0uY4QhwE/Ask-Slashdot-Does-Being-Loyal-Pay-As-a-Developer:
Anonimowy czytelnik pisze: "Jako starszy programista dla małej firmy IT w Wielkiej Brytanii, która jest o uwolnienie ich sztandarowy projekt, wiem, że gdybym miał opuścić firmę teraz, to przyczyną ich bardzo duże problemy. I ' m obecnie szkolenie pozostałych dwóch "junior" programistom, starając się dostosować je do prędkości z naszych produktów Niestety, nadal są dalekie od uchwycenia stosowanych technologii -. nie wspominając o "ciekawych" pracy zleconej programistom udało się kodeksu Zazwyczaj nigdy bym za pozostawienie w takiej chwili ważne;. Byłem w firmie od kilku lat i za wielu moich kolegów, w tym wyższe zarządzania, być przyjaciółmi Jednak byłem podszedł. innej firmy, która jest znacznie większa, a oni zaproponowali mi podwyżkę w wysokości £ 7k do wykonywania tej samej pracy, a także ich biuro jest praktycznie poza moje drzwi przednich (w przeciwieństwie do mojej obecnej 45 minut dojazd w każdą stronę). Pozwoliłoby .. ogromną różnicę w moim życiu Powiedział, że nie mogę pomóc, ale czuję, że pozostawienie teraz byłoby zdradą moich przyjaciół i kolegów Niektórzy znajomi mówili mi, że jestem po prostu "miękkie" - jednak myślę, że jest lojalny. Jakieś rady? "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz