niedziela, 2 stycznia 2011

Chiński Intellectual Property Tactics Nabycie Exposed

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/UmtU4w6Vgzw/story01.htm:
hackingbear pisze "W wywiadzie opublikowanym w Sina.com.cn, chińskich inżynierów kolejowych dał szczegółowy opis historii, motywacji i technologii za chińskiego systemu kolei dużych prędkości. Co ciekawe, oni jawnie objawił strategie i taktyki stosowane w nabycia kolei dużych prędkości tech firm zagranicznych (tłumaczenia Google chińskich oryginalna) Na początku, Chiny opracowała własny system kolei dużych prędkości, znany jako Chiński Star, która osiągnęła prędkość badania: 320 kilometrów na godzinę;. ale system został nie uznane za wiarygodne lub wystarczająco stabilny do pracy. Więc Chiny zdecydowały się na import technologii. przywódców z instrukcją, "celem projektu jest wzrost naszej gospodarki, nie ich." Kluczowych pracowników strategii "dziel i rządź": dzieląc się technologii systemu i importowania wielu różnych technologii dla różnych firm, zapewnia żaden kraj czy firma ma pełną kontrolę To co robimy jest wymiana rynku technologii.. Negocjacje były prowadzone przez Ministerstwo Kolei [przeciwko sojuszom przemysłu z krajów wywozu]. Jednolity władzy wykonawczej dał Chiny ogromną przewagę w negocjacjach, powiedział Wu Junrong "Jeśli nie poddawaj się, nie mają wyboru. one wszyscy chcą kawałek naszego dużego projektu kolei dużych prędkości. " Na przykład [lokomotywa pociągu chiński] CRH2 opiera się na japońskiej technologii, CRH3 na niemieckiej technologii, i CRH5 na francuskiej technologii, modernizacja wszystkich na chińskie standardy kolei. Inną strategią jest buy-to-build. Pierwsze trzy pociągi zostały przywiezione jako całości, a druga trzy zostały połączone z importowanych części, kolejne pociągi zawierają coraz więcej chińskich części wykonane ".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz