niedziela, 2 stycznia 2011

Super Mario Bros 3 Design Lekcji Poziom

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7Q-EL12Bx7k/story01.htm:
Anonimowy czytelnik pisze ze ten fragment znaczących bitów, jak na początku projektu poziom w Super Mario Bros 3 stopniowo wprowadzane graczy do gry bez potrzeby coś tak rażących i irytujących jako przewodnik: "Super Mario Bros 3 zawiera wiele oczywistych lekcji projektowania że obecne są również w innych grach, np. stopniowego warstwy złożoności, która pozwala graczom opanować specyficzne mechanika. zaskoczyła mnie podczas mojej playthrough, choć było to, jak niektóre z tych lekcji były całkowicie dobrowolne. Gra nie posiada żadnych zmuszony za rękę i nie boi się gracz po prostu poszukiwania go w jego własnym tempie (nawet jeśli oznacza to obejście kawałki doświadczenia). "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz