niedziela, 17 lipca 2011

Dlaczego firmy TV nie obchodzi O Original Video Online

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/e7M-5Lr73mQ/:

Od redakcji: Poniżej postu gości została napisana przez Ashkan Karbasfrooshan, założyciel i prezes WatchMojo .

Wzrost i rozprzestrzenianie kabel wzrosła całkowita pie dla telewizji, pozostawiając sieci z dużych przedsiębiorstw, nawet jeśli ich udział w pie skurczył.

Podczas gdy sieć-kabel zmiany był ewolucyjny, telewizji-to-web przejście jest rewolucyjna. Niemniej jednak, tradycyjne firmy TV Media (TMCS) zakładasz, że w sieci jest po prostu inny punkt dystrybucji, która dodaje niedostępnym i potencjalnych przychodów swoje aktywa i będzie rozwijać swoją działalność, gdy opadnie kurz.

Czy ta strategia opłaca się okaże. Po tym wszystkim, Web wykonane branży muzycznej bardziej efektywne, ale przemysłu zmniejszyła się w zakresie przychodów i zysków. W każdym przypadku, gdy TMCS nie flirtował z dokonanych dla web programowania (co nazywam "Premium content"), bo zawsze ciągnęło z powrotem do zrobionym dla telewizji i teatru treści (co nazywam "Super treści premium") .

Na przykład Viacom zainwestowane w VBS.tv Vice w 2007 roku , ale od tego czasu wspólnie zainwestowały w EPIX wraz z MGM i Lionsgate. Lionsgate się zainwestował 21.400.000 dolarów w Media Przerwa na 42% z opcją zakupu pozostałych na 58.000.000 dolarów. Jeśli wideo online było tak niesamowite, jak wzmacniacze powiedzieć, nie Lionsgate już skorzystało z opcji? Przerwa Media faktycznie zrealizowane bardzo dobrze i rzeźbione miły dla siebie niszę w Internecie mężczyzn kategorii wideo, ale TMCS, numery są bez znaczenia.

Szansa w treści wideo dla Startups którzy rozumieją Materiał z sieci

Rzeczywiście, większość treści premium został stworzony przez nowe startupy mediów. Błąd niektóre z nich wykonane zostały na budowę Traditonal Media Company na szczycie w Internecie, co jest czystą obłęd i przepis na rozbite ego i miliony marnowane. Dojrzałe Rozrywka spalone przez 40.000.000 dolarów i był wspierany zarówno przez VC (Rho Ventures i Columbia Capital) i TMCS (Hearst Telewizja i Time Warner). Podnoszenie 25 dolarów-50M do zbudowania biznesu w Internecie treści jest zły strategii, w której lepiej się "execute" najgorzej będzie.

W rzeczywistości, podczas gdy ta rewolucyjna zmiana stanowi szansę dla niektórych firmach, ktoś , kto jest zaskoczony niechęć TMCS "skupić się na treści premium jest albo są urojenia, albo nieszczery: nie ma absolutnie zero zachęty ekonomiczne lub uzasadnienie TMCS eksperymentować, nie mówiąc już inwestujemy w treści premium. Trzeba przyznać, że jest Innovator Dylemat w najlepszym wydaniu, ale jedno pytanie TMCS dla wahają się umieścić ich programowania offline on-line gonić grosze, to nic innego rzeczywiście zastanawiam się, dlaczego nie inwestować w zrobionym dla web programowania, który zera istniejących serii i trakcji. Po co?

Sposób, aby zachęcić ich, Guys

Spośród wszystkich firm, które otrzymały finansowanie lub zainwestował w treści premium , tylko kilka miało wyjść:

  • LX.tv została przejęta przez NBC Universal i obecnie służy jako ramię tworzenia treści dla taksówek i lokalnych oddziałów w NY i LA;
  • Wallstrip został kupiony przez CBS i zasadniczo zamknięty. Pamiętaj, CBS nie ma biznesu zakupu Wallstrip (TheStreet będzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz