niedziela, 17 lipca 2011

Klient poprosi o bilingu, Verizon mówi jej Get Subpoena

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lpEFhuRijvo/Customer-Asks-For-Itemized-Bill-Verizon-Tells-Her-To-Get-a-Subpoena:
suraj.sun pisze ten cytat z artykułu w Techdirt: "Kobieta, która nazywa Verizon, aby spróbować dowiedzieć się o 4,19 dolarów była ładowana przez sześć połączeń lokalnych, został poinformowany przez powtórzeń Verizon, że jedynym sposobem byłoby zapewnić jej bilingu było wynająć prawnika i prawnik dostać wezwanie do sądu, aby zmusić Verizon ujawnienia informacji. Zamiast tego, kobieta poszła do sądu (przez siebie) i sędzia powiedział Verizon (. docx) do przekazania informacji rachunek szczegółowy . "Jest to podstawowa kwestia rzetelnych praktyk biznesowych, które konsument powinien mieć możliwość skontaktowania się narzędzie o opłatę na rachunek i dowiedzieć się, co opłata jest i dowiedzieć się, że opłata była prawidłowo stosowane. tylko sprawdzenie, czy Verizon świadek może Oferta że opłata jak [klienta] 4,19 dolarów za mierzone zużycie były dokładne i rozliczone prawidłowo była jej wiara w dokładność systemu komputerowego Verizon. Jedyny sposób, że Verizon nie oferuje żadnych informacji o przeszłości, za w odpowiedzi na zapytania konsumentów było wymagają, aby klient zatrudnić prawnika i wezwanie ich własnych informacji użycia. By nie odpowiedniego standardu to może być uznane za uzasadnione obsługi klienta. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz