niedziela, 17 lipca 2011

Ventures Redpoint: Zarabianie staroświecki sposób

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jVoJz2_hr2U/:

W zeszłym tygodniu wybuchła wieść o imponujące-ale-nie-jawdropping 200.000.000 dolarów przejęcie Cloud.com przez Citrix i gwiazd roku zyski, Ventures Redpoint jest posiadanie. Co sprawia, że ​​rekord Redpoint tak wyjątkowe jest to, że firma jest o dobry rok, mimo że nie są one w jednym z wielkiej piątki: Zynga, Facebook, LinkedIn, Twitter, 0r Groupon. Piekło, zróbmy to duży sześć i rzucać w Pandora od IPO wykonane tak wiele hałasu.

Świat venture nigdy nie była polaryzacja mają i-nie firm. Nie mów, że Accel siedzi na fundusz, który będzie miał największe korzyści w branży nigdy nie widział, głównie dzięki Facebook. Tymczasem Greylock musi siedzieć na jednym z, jeśli nie - najlepszy fundusz w swojej historii od początku udziałów w LinkedIn, ładnie cenie udziałów w Facebook i Pandora późno etapie inwestowania w Groupon. Oczywiście, nie jedna osoba w branży przedsiębiorstwo może być w lepszej pozycji, aby cieszyć 2011 niż Reid Hoffman: On jest założycielem i największym akcjonariuszem w LinkedIn, pierwsze pieniądze w Zynga, partner w Greylock, a inwestorem anioł w Facebook.

Tymczasem istnieją dziesiątki firm venture po drugiej stronie tego podziału, którzy wypadali z biznesu. Podobnie jak dziecko zatrzymany ćwiczenia na skrzypcach, a on obserwuje, jak jego sąsiedzi grają w piłkę na podwórku, firmy te mogą jedynie patrzeć na jak nieskończoność debaty, czy to bańka czy nie. To na pewno nie ma ochoty na 1999 do nich. 1999 był czas, że każdy z prawdopodobny powód do nazywania się inwestor może zdobyć pieniądze. Firmy te i istnieje wiele z nich, są trudności z pozyskaniem innego grosza.

Mój najlepszy przypuszczenie to są ich dziesiątki, ale może ich być więcej. Dying firm venture są jak trupy. Mogą one mieć lat oszałamiającą wokół z udziałów w spółkach portfelowych nadal aktywne, mając nadzieję, że nadal trzyma los na loterii, które mogą narazić je z powrotem w grze. Jeśli nie, po prostu powoli wiatr w dół.

Jednym z powodów dla takiego przemysłu odłączyć jest polaryzacja dochodów. Firmy internetowe konsumentów, które są tego cyklu laureaci są jednymi z największych na świecie nigdy nie widział, dzięki rozprzestrzenianiu i dojrzałość sieci Web, oraz fakt, że większość z nich czekał tak długo szukać wyjścia. Ale z drugiej duża tendencja została funkcja / app klapki firmy za mniej niż 100 milionów dolarów. Jest dobrze udokumentowane, że małe i średniej kapitalizacji firmy nie mogą wejść na giełdę, i te kilka sto milionów dolarów singli nabycia i dwuosobowe jak Cloud.com i kolegów wyjścia Redpoint Clearwell-były trudne do zdobycia.

Wszystko to sprawia, Redpoint wygrywa 2011 takich nadziei znak, że jest jeszcze coś pomiędzy tymi dwoma skrajnościami. Firma znalazła wielu wyjść dając im zwraca 10x lub więcej bez udziałów w dużych Web 2.0 nazwisk. Zrobili to przez mniej sexy firm internetowych, takich jak Home Away, międzynarodowe wyjścia jak Qihoo, a niektóre stały dwu-i trzyosobowych w działalności przedsiębiorstwa. Redpoint nie liczy na Lucking na duży wynik, firma podjęła dobrze uzasadnionych inwestycji w rozsądnych cenach i wykopali własne szczęście.

Dopadłem Ostatnio Redpoint partnerem Satish Dharmaraj na wideo w zeszłym tygodniu powiedzieć coś więcej na temat firmy biegu. Wstąpił do firmy dwa lata temu po gwiezdnych rekord jako przedsiębiorca, i Cloud.com był jego pierwszy interes. Rozmawialiśmy o tym, jak Redpoint jest zarabianie pieniędzy, i rozmawialiśmy także o jak to było do Dharmaraj się po drugiej stronie stołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz