niedziela, 10 lipca 2011

Groupon Dla Sports? Siedzenia tłum przynosi The Daily model Deal Bilety

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/s0nD-Tl9M_Y/:

Codziennie stron umowy, w zasadzie, wydaje się że są tu zatrzymać, ku rozczarowaniu Rocky Agrawal, z pewnością. Czy zgadzasz się z Rocky lawinę postów w zeszłym miesiącu o Groupon i jego klaka klonów, codzienne modelu oferty nie jest doskonały, i to z pewnością godne starań, aby upewnić się, że małe przedsiębiorstwa i kupcy nie są zmuszane do struktury jednostronne relacje z codziennej oferty miejsc. Justin CENER, założyciel i dyrektor generalny miejsc Crowd , zgadza się, że codziennie modelu transakcji nie jest idealnym rozwiązaniem dla każdej branży i kupcy nie życie modelu tylko dlatego, że codziennie oferty są wściekłość tych wszystkich dni.

Powiedział, że jest CENER myśli, że znalazła niszę, że nadaje się również do codziennych transakcji i modelu zakupu grupy: bilety Sport. Założycielem miejsc Crowd powiedział mi, że myśli firmom łatwo psujących się zapasów zyskać, najbardziej od codziennej modelu okazje i że bilety sportowe są najlepszym przykładem: Jeśli bilety na niedzielny mecz iść niesprzedanych, zwłaszcza tych biletów nie może być po prostu sprzedawane w poniedziałek. Te bilety są tracone. Na dobre.

Co więcej, firmy, które zarabiają na komplementarnych towarów i mogą tworzyć zakupów, które tworzą dla pieniędzy utraconych w zniżki stać na coś więcej niż tylko złamać nawet na tego rodzaju okazje. Ogólnie mówiąc, kiedy zniżki wychodzi na 75 procent lub więcej, to traci propozycja dla handlowca - w zależności oczywiście od dostawcy zajmują się cięcia.

Codziennie modelu transakcji może odnieść sukces na rynkach niszowych, CENER powiedział, bo w przypadku biletów sportowych (i, naprawdę, inny sprzedaży biletów biznesu - kina byłby inny), nie może być "gwarantowane nadmiar" przychody uzyskane z uzupełniających się źródeł, takich jak parking, koncesji, piwo, pamiątki, i tak dalej.

Skupienie niszy jest również nogi do siedzenia Crowd (szczególnie w obliczu nienawidzą Groupon tam). Kiedy użytkownik rejestruje się do uruchamiania dla usług, są one podpisanie kupić sportowe bilety - bilety tylko i sportu - w porównaniu z Groupon, w którym użytkownik może być zainteresowany oferty masażu lub oferty restauracji, oferty filmu. Kierowanie na niszy rynkowej może także kwestia wartości długoterminowych; oferty Groupon stają się słynne wątpliwości jako środek do tworzenia lojalnych klientów, ale w niszy rynkowej, CENER uważa, że ​​kibiców jest już wściekły przez naturę. Są także będzie zachęcać do stania się stałych czytelników, bo chcą kibicować swoim drużynom i dotrzeć do jak wiele gier, jak to możliwe, zwłaszcza, kiedy mogą skorzystać z oferty z wysokim rabatem.

Kolejnym punktem: Codzienne oferty miejsc nie zrobić wielką pracę przekazywania dodatkowych wartości do kupców ich partnerem, dlatego CENER ma nadzieję, że w tym social media linki do Facebook zespołów i strony Twitter i zachęcanie użytkowników do "jak "i" po ", zespoły mogą łączyć się ze swoimi fanami na własnych warunkach. Siedzenia tłum również "najlepszych praktyk" dla kupców, doradzając zespołów jak zachować nowych klientów, jak zachęcanie ich do zapisania się do listy e-mail, lub w tym materiałów marketingowych i ulotek w punkcie wymiany bonu, a nawet przyjemny miejsc Crowd użytkowników poprzez oznakowanie Jumbotron.

Los Angeles uruchamiania, która początkowo uruchomiona w zeszłym miesiącu, oferuje zniżki od 50 do 90 procent od wartości nominalnej sportowe. W tym momencie usługa jest dostępna w Los Angeles, San Francisco, Nowym Jorku, Chicago i Boston, ale CENER mówi, że chce kontynuować ekspansję na wszystkich większych miastach w USA

, Jak to działa? Użytkownicy zapisać się do miejsc Crowd i potwierdzić przez e-mail, whe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz