niedziela, 10 lipca 2011

Zbliża 2M członków, jeden Królów Lands Lane lukratywne Zatwierdzenie Od Bravo

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/mklqDAEpo88/:

I zdarzyło się oglądać mój nowy ulubiony serial, Bravo Million Dollar Dekoratorzy w zeszłym tygodniu i zauważyłem bardzo znane nazwisko. Pokazać, co wynika pięć LA opartych na wysokiej klasy projektantów wnętrz w swojej branży, wybitnie opisywany Jeden Lane Kings, K Leiner Perkins i Greylock zabezpieczone miejscu sprzedaży pamięci flash na wystrój domu, meble i akcesoria.

W jednym z odcinków, które wyemitowała kilka tygodni temu, jeden Lane Królów było współorganizowane strony jednego z dekoratorów, Nathan Turner, aby świętować nowy kurator sprzedaż Turner wyposażone przebrane meble i akcesoria z Indii. Strona rzeczywiście dostał mnóstwo czasu powietrza, a nawet ciekawe współzałożyciel Susan Feldman (na zdjęciu w poście z Turner). Turner-kuratorem sprzedaży na jednym Lane Kings (co ciekawe zatwierdzenie Bravo) rozpocząć następnego ranka po wyemitowany odcinek i jeden pas królów widział większości pozycji wyprzedane w ciągu kilku minut.

W ubiegłym tygodniu odcinku ponownie wyróżniona Jeden Lane Królów jako część fabuły, z celebrity projektant Martyn Lawrence Bullard towarzyszących Feldman, a drugi Lane Królów pracownika do Londynu, by wybrać się przedmioty na sprzedaż podobne kuratorem. Jeden Lane Królów, ale znacznie więcej czasu antenowego w tym ostatnim odcinku, a gdy sprzedaż hit następnego ranka, imprezy był 96 procent sprzedawanych na 3 godziny do rozpoczęcia Bullard-Londyn sprzedaży. I środę cały czas wysokie do codziennej zakup nowych członków, dzięki funkcji w serialu.

Poparcia Bravo jest to wielka sprawa dla witryny sprzedaży pamięci flash, ze względu na kanał widzi rekord oglądalności wśród dorosłych w wieku od 18 do 49. Feldman mówi nam, że miejsce to było pierwotnie robi sprzedaż Tag Tastemaker z Turner zeszłym roku, a jeden Królów Lane rzeczywiście miała ekipa telewizyjna z nimi do filmu drogi w wysiłku pitching Bravo na pomysł, aby korzystać z witryny sprzedaży flash reality show. Po powrocie, Feldman mówi Bravo zakończył wspieranie uruchamiania w show ze względu na strategiczne dopasowanie.

Obecnie nadawane jest tradycyjnie uważany za "działanie bezpośrednie" kanał marketingowy dla startupów internetowych. Ale ten przykład z One Królów Lane i Bravo (który także opisywany partnerstwa z Foursquare i Shazam ) demonstruje moc transmisji podłączenia do następnej commerce generacji, takich jak model sprzedaży flash.

Jeden Lane Królów okazało się, że model handlu niszy może nie tylko czerpać dużą ilością użytkowników (firma jest bliski 2 mln użytkowników, mówi Feldman), ale przeczytaj wzrost przychodów, jak również. Uruchamiania wzrosły przychody ponad 500 procent od 2009 do 2010. W tym Wall Street Journal wywiad , jeden Królów Lane CEO Doug Mack mówi, że zamierza kontynuować tego wzrostu (przez "setki procent") w tym roku, jak również. I ponad 75 procent sprzedaży pochodzi z stałych klientów (zdarza mi się do tej kategorii).

Prawda jest taka, że ​​handel rozwija się i promocyjne oferty z sieci, firm technologicznych i innych dostawców treści jest tylko jeden sposób, w jaki Flash sprzedaży miejsc są innowacyjne. Gilt zostało połączenie redakcyjny commerce w miejscu Taste Gilt smakoszem , jak również w jej domu i meble pionowej . I pozłacany właśnie rozpoczęła ciekawych transakcji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz