niedziela, 10 lipca 2011

Mydło mediów

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/c6mEuc7aXB0/:

Panie nie kupisz mi Mercedes Benz. To jak się czuję o dziwnej podróży jesteśmy na naszych badań społecznych. Kiedyś, że mogę po prostu usiąść i pragną uruchomić Mickey Mantle domu, i na pewno wystarczy, by tam być. Mocny kompaktowy huśtawka generowania łuku w przeciwieństwie do innych, wciąż rośnie, ponieważ wyczyszczone ściany z pola.

Na pewnym podstawowym poziomie staramy się znaleźć dom, możemy zainwestować w społeczny krajobraz sieci wydaje się być zachwiana przez nowy produkt Google w sieci, ale w taki sposób, że stał się bardziej konkretne. Monolit, Facebook, pozostaje nieuszkodzone. Eksperyment, Twitter, nie mniej pewności co to jest, ale pewni swojej wartości. To, co pozostaje, Microsoft.

To sposób na początku do upośledzenia coś wzdłuż skali na zwycięzców i przegranych, ale wiele rzeczy jest już oczywiste. Plus opanowała media, ale co z tego? W przeciwieństwie do Apple, który zmienił mediów IPAD, Google uderzył świeże warstwa farby na czacie społecznego, który był Friendfeed i pod warunkiem, racjonalnie założyć, że prace wkładamy w będzie dostępny dla niektórych ważnych czas. Warto inwestować w strumieniu zgłoszeń jak przebudować nasze wykresy jeszcze raz.

Bez agregacji cytatów, Plus jest bardziej interaktywnego podręcznika dla siebie niż cokolwiek uciążliwy. Google ma czas i motywację, aby wszyscy na swoich miejscach przed rozpoczęciem gry, a my jesteśmy wystarczająco wygodne podczas oczekiwania sprawdzamy nasz stary znajomy strumieni, aby zobaczyć co jesteśmy brakuje. Tym razem mamy do czynienia z platformą, że nie załamie się, gdy włączone jest śledzenie. Pytanie brzmi, kiedy, jeśli nie.

Twitter już głosowała na to pytanie, zamykając jej wąż strażacki do Google Search w czasie rzeczywistym. Zasadniczo, nie sposób można uzyskać Śledź przekazał wam na tacy, tak jak żaden sposób nie jesteśmy na sprzedaż. Stawka: społecznych wykres Twitter i jak można go wykorzystać do personalizacji strumień zawartości. Wszystkie rozmowy z nakładających się na Circles Plus mówi ten sam problem, jak wyprowadzić sygnał na inne informacje niż jak fajnie Plus.

Czy Twitter posiada cenie, po jakiej jaskinie? Nie bardzo. Druga taka cena jest ustalona, ​​ogólnej wartości całego segmentu rynku upada. Powiedzmy, że Google przejmuje Track i pozwala nam powiązać nasz strumień treści Plus tożsamości za pomocą jednego kliknięcia. Nagle Facebook (i Microsoft) mają ogromny problem, ponieważ używamy Circles do przestarzałych osobowych Facebook wykres przy sprzedaży naszych preferencji mediów najwyższa.

Więc Facebook liczniki z większej liczby, które byłyby odrzucone, ponieważ skali Facebook. Tam iz powrotem, do punktu, gdzie liczba będzie tak daleko z walnięcie, że tylko Microsoft mógł sobie na nie pozwolić i po co? Kto zamyka się, że wiele traci AOL / timewarner kawałek jego wartości. W efekcie, Twitter będzie nabycie duży kawał albo firmy, które odparowują w pobliżu. I co zrobią, jeśli transakcja została cała gotówka? Nic nie do kupienia poza przegranym przetargu.

Bardziej prawdopodobne, że Google będzie nadal sukcesy w budowaniu swoich zastępców wykres tożsamość, zaczynając od (społecznej) mediów i przenoszenie do miejsca agregacji treści z marek. Ciekawym przypadkiem test będzie co się dzieje z All My Children / One Life To Live transakcji, gdzie dwa mydła przenosi się do IPAD platformy. Jak będą zarabiać to z projekcji 50 milionów dolarów kosztów produkcji zależy tylko od rodzaju ścieżki lub wymienić kierowania że Apple właśnie ogłosił z @, czekać na to, Twitter w iOS 5.

Jadąc jak ma to miejsce w sam raz na nowy sezon spadek, media mydło może okazać się powodem Twitter pozostaje niezależny. Z Netflix jako nowy upfronts, producentów wprowadzi na IPAD i bankroll produkcji z zaświatów streaming. To nie przypadek, że ABC zachował IP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz