niedziela, 3 lipca 2011

Kiedy Google Circles Collide

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/xJ2UW4IP4Wg/:

Od redakcji: autor Guest Rocky Agrawal blogi na przeprojektowanie i Tweets @ rakeshlobster .

Chcę utworzyć. Możesz znaleźć treści Utworzyłem na moje własne blogi , TechCrunch , Facebook, Twitter , Flickr , Quora , Everytrail , Imiennik , Yelp , kwadratowe , YouTube , disqus , Kindle i FlyerTalk . Utworzyć więcej materiałów niż znaczna większość użytkowników Internetu.

I aktywnie zastanowić się, jak tworzyć zawartość oraz prawa odbiorców do niego. Kiedy jestem turystyka, robić zdjęcia z trailheads, widelce i inne rzeczy, które są wizualnie nieciekawe. I również posiadać GPS ze mną więc mogę dokładnie geotag każde zdjęcie . Robię to, bo to cenne Everytrail użytkownika w wyborze sposobu Trasa szlaku. Kiedy mogę przesłać zdjęcia z wycieczki do Facebook, te zdjęcia waypoint nie zostały uwzględnione. Tak, jestem dork .

Biorąc pod uwagę poziom kontroli, jaką Google + oferuje, byłbym zachwycony wspaniałym narzędziem nowego. Ale ja nie jestem.

Rozwiązuje źle problem, szczególnie z Google Koła , funkcja + Google, która pozwala udostępniać różne rzeczy z różnych grup ludzi. I nie robi nic, aby rozwiązać największy problem z sieci społecznych dzisiaj: zwiększenie stosunku sygnału do szumu.

Dotarcie do właściwej grupy docelowej

Google ma absolutną rację, kiedy mówi, że istnieje wiele środowisk w życiu ludzi. Jest wśród nich wielu w kopalni. Sposób mam rozwiązać go do tej pory, to po prostu korzystać z różnych sieci społecznych w różnych kręgach społecznych. Jestem ostrożny, którzy Zgadzam się na różne grupy. Na przykład:

  • Facebook. Ogólnie muszę spotkać się osobiście i rozważy znajomego w szeroką definicję tego słowa. Obejmuje losowych znajomych, współpracowników przeszłości i teraźniejszości, kolegów, znajomych-of-przyjaciół. Nie przyjmuję prośby przyjaciół od obcych lub ludzi, których spotkałem tylko raz na konferencji.
  • Twitter. Oczywiście każdy może pójść ze mną. Postaram się ludzie, którzy angażują się w tematy I zależy.
  • kwadratowe. Ograniczę znajomych kwadratowy do osób, które spotkałem, a ja jestem prawdopodobnie spędzić czas. Z moich znajomych na Facebooku, którzy są również na kwadratowe, jestem tylko przyjaciółmi kwadratowy połowa z nich.
  • LinkedIn. Wszystko o poszukiwania pracy, rozwoju biznesu i ludzi rekrutacji. I przyjmuje wnioski LinkedIn od ludzi, z którymi pracowałem, firm partnerskich, ludzi spotykam na konferencjach, itd.

Ten rozdział również sprawia, że ​​znacznie łatwiej mi zapewnić, że zawartość nie zostanie udostępniony ina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz