niedziela, 3 lipca 2011

The Power Of Pull

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sP3c71PFkv0/:

Od redakcji: Ten post został napisany przez Alex Rampell , prezes TrialPay . Rampell jest stałym współpracownikiem TechCrunch - patrz jego poprzednie posty gościa tutaj.

Co sprawia, że ​​e-mail, Facebook, Google i tak cenny? Odpowiedź: Zwiedzanie nich jest w dużej mierze spontaniczny, bez względu na synapsach, że ogień w mózgu, które powodują sprawdzić pocztę, kanał Facebook, albo zdecydować się na coś badań w Google. Innymi słowy, ludzie wyciągnąć zawartość się, zamiast, że zawartość jest wciśnięty - lub narzucane - na nich.

Najlepszym sposobem patrzenia na aplikacji internetowych konsumentów jako kompleks stos "ściąga" i "pcha." Obawiam się tych terminów należy mylić z poprzednimi generacjami wcisnąć : "pull" jest niechcianych działań przez konsumenta, podczas gdy " push "jest pozyskiwanie przez sprzedawcę / producenta. Konsument ostatecznie "ściąga" z telefonu komórkowego lub komputera. Wszystko inne jest "wciśnięty" do konsumentów, poprzez reklamy, e-mail lub inne działania marketingowe firm chcących dostać biznesu i ruchu.

Największy trick, że Facebook nigdy "wyciągnął" był przekształcania się z platformy push (zależne od poczty e-mail do woo użytkowników z powrotem) w de facto ciągnąć platformy. Facebook zachwala, że ​​50% + jego użytkowników zaloguj się codziennie, a wydaje mi się, że zdecydowana większość to zrobić bez monitowania. Naciśnij i tak wiele, ale po prostu uzupełnia ogromne wyciągnąć, że Facebook rozwija.

Dlaczego Pull tak istotne dla firmy internetowej? Przecinających siły ludzkiej psychologii i ekonomii.

Po pierwsze, psychologii: zastanowić się, jak większość ludzi nienawidzą "sprzedał" się. "Bycie sprzedane" jest formą push. Konsumenci otrzymują setki niechcianych wiadomości e-mail i oferuje pchnął do nich co tydzień. Uczą się dostroić te namawianie się, zwłaszcza jeśli nie są one w sposób myślenia zakupu. Związek jest funkcją oferta konsumentów pasuje paramaterized przez czas.

Po drugie, ekonomia: Platforma ciągnąć nie musi wydawać pieniędzy, aby osiągnąć lub zdobyć klientów, platforma wcisnąć nie. Marketing Facebook spędzają na użytkownika musi być najniższe z firmą znanych człowiekowi. To prawda, Facebook jest wewnętrznie wirusowe i ładunkiem z efektów sieciowych, ale spontaniczny zjawisko ciągnąć miał kluczowe znaczenie dla dominacji Facebook.

Wartość ciągnąć nie tylko dla firm, konsumentów. Wszelkie Business-to-Business firmy zna wartość "generowania popytu": katalizy "pull" przez klientów. Najszybszym i najtańszym cykli sprzedaży zaczyna się ciągnąć przez potencjalnych klientów.

Dla każdej firmy internetowej, wspieranie Pull ma zasadnicze znaczenie dla tworzenia wartości i zaangażowanie. Nie brakuje wielkich aplikacji i niesamowite technologie, które stagnacji z powodu braku przyciągania. Ale największym osiągnięciem gospodarczym jako "pull" Platforma jest w stanie się mechanizm "push" firmy powinny zaangażować się publiczności, płacąc sowicie do zrobić. Takie oczekiwanie jest dlaczego firmy takie jak Twitter może być wyceniana w miliardach z minimalny dochód.

Oto kilka sposobów myślenia o wspieraniu wyciągnąć:

Plan wokół wydarzeń

Groupon Teraz jest próbą Groupon, by dodać Pull do usług tradycyjnie Push. Chcę jeść, gdzie mam iść? Groupon. Wszelkie ludzkie pragnienie ma naturalną tendencję pull. Jako "pierwszy responder" do ludzkiego pragnienia jest niezwykle cenne.

Znajdź Offline Analogie

Większość form ciągnąć dopasować wstępnie układ społeczny, za komentarz na "ludzkie pragnienie" powyżej. Przed Google, ludzie książek telefonicznych (spontaniczny), aby znaleźć usług. Przed e-mail, ludzie sprawdzić swoje skrzynki pocztowe, zwykle w danym momencie (po mai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz