niedziela, 4 września 2011

AdMob Zatrzymanie wyświetlać reklamy Mobile Web, Google Odkłada twórców oprogramowania do wykorzystania AdSense

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/n311WVPbNSw/:
admob

Kiedy Google kupił komórkowych AdMob sieci reklamowej na 750.000.000 dolarów w 2009 roku, firma została wyraźnie stara się wykorzystać na rozwijającym się rynku reklamy mobilnej. Reklama mobilna, zarówno na aplikacje i sieci komórkowych, jest naturalnym rozszerzeniem wyświetlania Google i reklama wyszukiwania. Oczywiście, jak integracja miała miejsce w ciągu ostatniego roku, niektóre funkcje AdMob zostały Axed, ponieważ nie pasuje do ogólnej strategii lub zwolnień. Na przykład, Google zakończył AdMob cross-promocji wymiany pobrać kilka miesięcy temu. A teraz Google ogłosił , że niedługo koniec możliwości pracy mobilnej AdMob obsługujących sieci.

Jak Google trafnie zatytułował swoją blogu ogłaszając zmiany; AdMob jest dla mobilnych deweloperów aplikacji. AdSense dla urządzeń przenośnych wydawców internetowych. Nawet po ponad roku integracji, Google jest nadal sortowaniem pokrywają się i stwierdziła, że telefony wydawców internetowych powinny udać się do AdSense, aby zarabiać na swoich stronach, telefony wydawców aplikacji należy używać AdMob.

I dla reklamy mobilnej aplikacji, wszystkie AdSense dla telefonów komórkowych uczestników beta zostały włączone do AdMob, które Google mówi, że jest teraz podstawowym rozwiązaniem dla mobilnych reklam deweloperów aplikacji.

Google twierdzi, że wsparcie dla starszych AdMob WAP stron mobilnych sieci zakończy się na 30 września. W przypadku witryn i reklamy, które można oglądać na bardziej zaawansowanych urządzeniach mobilnych takich jak smartfony, produkt AdMob będzie około trochę dłużej, ale będzie również wycofane ostatecznie.

To ma sens, że nie będzie jakiś crossover między AdMob i AdSense w ofercie telefonów, i że niektóre programy i funkcje w obu platform będą dalsze cięcia i integracji będzie. Na przykład, Google ogłosił jesienią ubiegłego roku, że iPhone i Android deweloperów aplikacji w sieci AdMob będzie w stanie pokazać reklamy Google AdSense gdy reklamy AdMob nie jest dostępna.

I mimo wcześniejszych doniesień , że integracja AdMob nie został tak dobrze, sieć komórkową reklamy metryki nadal rosną jak gangbusters. Nie wiadomo, jak wiele trudności ten ruch spowoduje, deweloperzy (Google sprawia, że ​​brzmi to jak naturalny postęp i integracji), ale na pewno nie ma sensu, aby istniała konkurencyjnych reklam technologii w ramach tej samej organizacji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz