niedziela, 4 września 2011

Jak sprzedawać swojej firmy

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gcEyJtG65E4/:
alec baldwin selling

Od redakcji: James Altucher jest inwestorem, programista, pisarz i przedsiębiorca. Jest dyrektor zarządzający Capital Wzór i napisał 6 książek o inwestowaniu pieniędzy. Jego najnowsza książka on rozdaje darmowe . Zbudował i sprzedawane Reset, Inc w 1998 roku i Stockpickr.com w 2007 roku, między innymi. Możesz śledzić go @ jaltucher .

Jestem całkiem dobry sprzedawca, ale jestem najgorszym negocjatora. Jeśli powiem: "kup mój samochód na 10.000 dolarów", a ktoś mówi: "8000 dolarów," I byłoby po prostu wzruszyć ramionami i powiedzieć "ok". W rzeczywistości tak się stało.

Niektóre osoby może być dobry w obu. Ale myślę, że to bardzo trudne. Z definicji. Kiedy sprzedawca ma inny facet powiedzieć "tak". Kiedy jesteś negocjatorem musisz być skłonny powiedzieć "nie", bez względu na to, co druga strona mówi.

Więc chociaż nie są one całości przeciwieństw, cele są zupełnie inne. Ale duże zdjęcie:

Negocjacji jest bezwartościowy. Sales wszystko.

Dlaczego? Bo gdy ktoś mówi "tak" dla ciebie, jesteś w drzwiach. W końcu to dostaniesz dziewczynę w łóżku (lub facet, cokolwiek). Jeśli negocjacje prawo do drzwi, to być może będziesz musiał odejść i spróbować następnego domu. To wymaga czasu, energii i nadal może nie wyszło.

Kilka przykładów z moich złych "negocjacji", które pracowały dla mnie.

A) Sprzedałem mój pierwszy biznes o wiele mniej niż inne firmy Internet krążyły w tym samym czasie. Ale to było 1998, Internet miał bankrutują, ale przede wszystkich zasobów poszły w górę. Wiele firm z tej samej kategorii trzymał się więcej, a zakończył się biust będzie. Nawet ludzie, którzy sprzedali na dużo więcej, zbankrutowało, gdy nie sprzedawać swoich akcji.

B) dałem 50% moja druga firma, Stockpickr do thestreet.com bez pieniędzy. Blog posty zostały napisane o tym, jak złe moją transakcją było. Ale gdy ktoś jest właścicielem 50% firmy, dbają o to, co się dzieje. Mieli kupić mojej firmie cztery miesiące później, a nie ktoś inny ryzyko posiadania 50% to. Dla firm, tylko właścicielem 10%, dali się na nich. I udało się sprzedać około czterech miesięcy, zanim rynek szczyt. Po tym, nigdy to by się stało. My jednego pracownika rzucić na mnie, bo był tak zdegustowany transakcji zrobiłem. [Zobacz, Jak sprzedałem Stockpickr, Osama Bin Laden, a sztuka negocjacji]

C) Sprzedałem samochód moja żona Claudia za 1000 dolarów mniej niż chciała. Ale teraz samochodu nie było. Nie musisz martwić się o to. To było warte $ 1000 do mnie.

D) Mam moje stare firmy do stron internetowych dla New Line Cinema za 1000 dolarów film . To była 1 / 200, co mamy za to "Matrix", mimo że niektóre z tych stron, tej samej wielkości. Dlaczego to zrobić? Najlepszych projektantów chciał być zatrudniony przez nas do pracy na te filmy. Tymczasem pozostali późno w sobotę do pracy na Con Edison miejsc, które poświęciła wiele lepiej. I nie w ogóle negocjować.

E) I oddał mojej ostatniej książki za darmo , a także sprzedać na Kindle do 0,99 dolarów, a nie wyższej cenie. Ale to moje pomysły coraz 20000 + osób ściągnęło książki. Zobacz powyższy link, jak dostać książki za darmo.

F) dostaję oferty e

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz