
Jak oglądałem Google antymonopolowego przesłuchania w ubiegłą środę, z chwil haczyka i senatorów pontificating o niebezpieczeństwach Google stanowi dla społeczeństwa, uderzyło mnie, że to, co oglądałem był teatr. I to nie byle teatru, ale monopol teatru. Jestem pożyczki od koncepcji teatru bezpieczeństwa : "to termin, który opisuje zaradczych bezpieczeństwa ma zapewnić poczucie poprawy bezpieczeństwa robiąc niewiele lub nic, aby rzeczywiście poprawić bezpieczeństwo." W ten sam sposób, mówić o monopolu władzy Google i co rząd Należy zrobić daje uczucie zwiększenie konkurencji robiąc niewiele lub nic, aby rzeczywiście poprawić.
Rozprawa poruszył wiele poważnych obaw o pozycję rynkową Google, ale w końcu to tylko monopol teatru. Nic urzędy antymonopolowe zrobić, aby Google rzeczywiście poprawić konkurencję.
Z 65 procent do 70 procent udziału w rynku wyszukiwania w USA, 75 procent udziału reklamy w wyszukiwarkach, a 95 procent udziału wyszukiwania w telefonach komórkowych (w zależności od liczby wyrzucony podczas przesłuchania), nie jest zbyt trudne, aby tak, że Google ma moc monopol dzierży w wyszukiwania. Jednakże, będąc monopol sam w sobie nie jest nielegalne. Rząd musiałby udowodnić, że Google nadużywa tego monopolu władzy w sposób konkurencję w celu podjęcia działań, i że jest gdzie robi się trudne.
Google na wiele sposobów jest naturalny monopol . Korzysta z własnych oszczędności unikalny skali. Im więcej ludzi, którzy robią wyszukiwania, tym więcej danych gromadzi się przelać z powrotem do algorytmów jeszcze lepszych, bardziej dokładne wyniki. Im więcej ludzi, którzy korzystają z Google, tym bardziej cenne staje się dla reklamodawców wyszukiwania próbuje do nich dotrzeć. Tak więc istnieją subtelne efekty sieci zarówno na poszukiwanie konsumentów i reklamy stron równania.
Ponieważ Google oferuje większość swoich produktów do konsumentów za darmo, to trudno twierdzić, że konsumenci są poszkodowane, a Mathew Ingram wskazał w post GigaOm. Ale szkody poniesionej przez konsumenta nie tylko badania zachowań antykonkurencyjnych jest. Podejmowanie działań, które napędu konkurentów z rynku mogą być uznane za antykonkurencyjne, ponieważ zmniejsza wybór konsumentów.
Główne pytanie rozprawy Senat próbował adres było to, czy Google w coraz większym stopniu wykorzystuje swoją dominację w poszukiwaniu na rzecz własnych produktów przez konkurentów. Czy Miejsca Google boli Yelp, czy Wyszukiwarka produktów Google boli NextTag? To na pewno nie. W przypadku Yelp w Google wykorzystane fragmenty z Yelp, aby pomóc budować Miejsca Google (ostatnio, że kupił Zagat ). Yelp protestowali, ale powiedziano mi, jeśli nie podoba, to mogą zablokować wyniki Yelp wyświetlanie w dowolnym miejscu w Google, w tym w naturalnych wynikach. To był zły wybór, ponieważ 75 procent ruchu Yelp pochodzi z Google w ten czy inny sposób. "Nie będąc w Google jest równoznaczne z nie istniejących w Internecie," Yelp CEO Jeremy Stoppelman zeznał podczas przesłuchania.
Kolejny przykład, że przychodziła się podczas rozprawy Google wyniki Finansów, które pojawiają się streścić w górę Google podczas wyszukiwania giełdowy, w taki sam sposób, że Google Miejsca wyników t
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz