niedziela, 25 września 2011

Startup Japonia: Silicon Valley Przedsiębiorca Wizyty Onlab, młody japoński Inkubator

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/kCbXrAy-LNY/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uwaga wydawcy: To jest gość post przez Brenden Mulligan, przedsiębiorca, twórca Onesheet , który jest obecnie podróżuje po całym świecie rozpoczynających spotkanie z żoną i IDEO projektant Elle Luna . Możesz śledzić go na Twitterze tutaj: @ bmull .

Przed przyjazdem do Japonii, spytaliśmy wszyscy wiedzieliśmy o radę jak połączyć się z uruchamiania społeczności w Tokio. Każde zalecenie wskazał dokładnie w tym samym miejscu: Open Lab Network.

Otwórz Network Lab ("Onlab") jest japońskim uruchomienia inkubatora w tym samym duchu jak Y Combinator lub TechStars. Inkubator zapewnia firmach z opieką mentora, biura i niewielką ilość gotówki w zamian za kawałek akcji. Model ten jest popularny w Stanach Zjednoczonych i japonskich firma internetowa Digital Garage (inwestorów w Twitter, ścieżki, i więcej) chciałem spróbować w Japonii. Onlab jest obecnie w trakcie drugiego roku działalności ma inkubowane trzy partie z uruchomień. Nawet jeśli jest młody programu, są one już co znaczący wpływ na japoński społeczności starcie.

Spędziliśmy nasze pierwsze godziny rozmowy z Hironori (Hiro) Maeda , facet za nadzorowanie inkubatora operacji. Hiro wychowywał się w Japonii i wziął udział w międzynarodowej szkole przed pójściem na studia informatyki na Uniwersytet im. Po ukończeniu college'u rozpoczął uruchamiania własnych, a kilka lat później został poproszony o powrót do Japonii, aby pomóc zbudować i uruchomić Onlab jako sposób przenieść japoński przedsiębiorczości społeczności przodu.

Jednak rozwój tej społeczności ma swoje kulturowe. "Uruchomienie starcie, gdzie jest dużo niepewności i nie nadaje, nie pasuje do kultury, w której harmonia i stabilność podkreśliła," Hiro powiedział nam. "Jednak wiele młodych japońskich sobie sprawę, że naród sam jest w niepewności. Wskaźnik zatrudnienia absolwentów osiągnęły najniższy punkt w ostatniej dekadzie i japońskiej trzęsienie ziemi zmusił ludzi w cały naród niepewne swojej przyszłości. Niepewności i coraz większe zainteresowanie, że sukces Silicon Valley przeżywa uczynił więcej młodych japońskich podejmować coraz większe ryzyko. "

Doprowadziło to do tony zainteresowanie Onlab od przedsiębiorców, jak i ogółu społeczeństwa. To zainteresowanie nie przychodzi bez przeszkód, jednak. Mimo, że społeczność jest skłonny do podejmowania ryzyka, Hiro mówi, że to nie tylko całkiem gotowy do tak przejrzyste, jak przedsiębiorcy w innych częściach świata.

"Przedsiębiorcy w Japonii nie zdali sobie sprawę z korzyści, przejrzystości i wymiany informacji. Ludzie boją się wymiany pomysłów i doświadczeń - myśląc, że to jest ich tylko przewagi konkurencyjnej ", powiedział.

W bardziej dojrzałych wspólnot uruchamiania jak Silicon Valley, przedsiębiorców podzielić się swoją historią wojny na bieżąco. I nie ukrywają swoich porażek, ale zamiast go zaakceptować i starać się pomóc innym uniknąć. Hiro wie o tym i jest wspieranie tego samego typu komunikacji z jego uruchomień: "Zachęcamy że przedsiębiorcy, aby przejść do następnego pomysł i mam nadzieję, że zobaczą ich brak jako doświadczenie, mogą one skorzystać z ich następnego przedsięwzięcia."

Hiro wymaga również jego rozpoczynających się razem co najmniej raz w tygodniu, aby omówić pomysły, które sprawdziły się, zadania, które znaleźli wyzwaniem i punktów są, tam, gdzie są one utknięcie. Chociaż nie musi to przyjdzie naturalnie, że to działa. Hiro mówi, że te sesje są coraz lepsze i

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz