poniedziałek, 19 września 2011

Reed, nie słucham Wall Street.

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sHRin6yd-PU/:
Netflix stock chart

Netflix wziął pokonując na Wall Street w zeszłym tygodniu. Po rewizji szacunków abonenta w dół o 1 mln abonentów, jego czas poszedł do swobodnego spadania, zamykając tydzień na poziomie 155 dolarów, w porównaniu z 300 dolarów szczyt w lipcu. Netflix, ulubieńcem Wall Street w ciągu ostatnich trzech lat, stracił połowę swojej wartości w ciągu kilku krótkich miesięcy.

Należy chwilę łyk teraz dla CEO Reed Hastings, który zawsze ustawić Netflix na swoją własną drogę i niech inwestorów postać rzeczy dla siebie. Więcej niż jakakolwiek inna firma, Netflix reprezentuje przejście wysokiej klasy rozrywki wideo (filmów i programów telewizyjnych) do Internetu. Zakład na Netflix, to zakład na strumieniowej transmisji wideo . To przejście jest nieuniknione. To się stanie z wielu powodów. Reed to wie. Widział go wcześniej, niż większość. Wysyłanie ludzi DVD za pośrednictwem poczty zawsze był tylko tymczasowy model biznesowy do łączy szerokopasmowych, studia, a klienci dogoniła.

Nadal nie jesteśmy całkiem tam jeszcze. Tempo, w jakim ludzie spadają DVD jest szybsze niż tempo, w jakim są one przyjęcie streaming. Presja na Netflix coś zrobić, aby przywrócić zaufanie musi być ciężkie. Ale Reed, nie słucham Wall Street. Po prostu naciskając studia, aby otworzyć więcej swoich filmów i programów telewizyjnych do transmisji strumieniowych i klientów będzie.

Jednak nie słuchać klientów. Podnoszenie cen dla tych z nas, którzy wybierają zarówno przesyłania strumieniowego i DVD byłoby dobrze, gdyby miał głębsze Netflix Streaming katalogu. Ale różnica jest zbyt duża, a podwyżki cen wydawało się przedwczesne. Twoi klienci są niezwykle lojalni. Nie sikać je.

Jeśli pamiętam, było to w lipcu, kiedy Netflix zapowiedział nowe cenniki , że podniesienie cen dla abonentów, którzy się zarówno płyt DVD w mailu i filmów strumień przez Internet. Wywołało to opór wśród niektórych klientów, choć miał skutek w postaci wykorzystania Netflix streaming-tylko plan bardziej atrakcyjne, z 75 procent nowych klientów teraz logując się do niego.

Mimo to nie wystarczy, aby zrównoważyć spadkami abonentów DVD. Z 1 miliona abonentów mniej Netflix oczekuje teraz, 800.000 abonentów będzie z DVD-tylko. Pozostałe 200.000 spadek będzie pochodzić z subs streaming-tylko, z numerem, którzy płacą za obie stały pozostałych. Z oczekiwanych Netflix 24 miliony abonentów w tym roku, 21,8 mln mieć dostęp do strumienia w jakiejś formie, a tylko 2,2 mln będzie trzymać się DVD-tylko subskrypcji.

Przejście jest już jasne. To jest tak, że dokładny kurs, w którym ta zmiana ma miejsce jest trudne do przewidzenia, stąd gwałtowne zmiany w cenie akcji. Losing odnowienia jej strumieniowe umowę dystrybucyjną z Starz nie pomógł albo.

Pierwsze studio i rozrywki na pokładzie firm nadal będzie największym wyzwaniem dla Netflix. Ekonomika strumieniowy są niezgodne ekonomii inne formy dystrybucji (np. kabel) do spółek medialnych. Ale zachowanie konsumenta jest już zmierza w kierunku strumienia. To jest tylko kwestia tego, jak wiele ekranów masz podłączony do Internetu i jak duże są. Jeśli jest tylko na ekranie komputera, streaming jest bardziej ostateczności. Ale kiedy można dostać Netflix na IPAD lub telewizor z płaskim ekranem, to staje się jednym z wielu opcji wyświetlania i często najlepsze.

Osobiście strumień Netflix kiedy tylko mogę, nawet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz