poniedziałek, 19 września 2011

Zapytaj Slashdot: Good Gigabit Router 802.11n?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zI5VZGSNrOQ/Ask-Slashdot-Good-Gigabit-80211N-Home-Router:
nukem996 pisze: "W tym tygodniu będę przeprowadzka do nowego mieszkania z bardzo szybkiego połączenia z Internetem (100M z możliwością 200M w przyszłości). Jestem przyzwyczajony do pracy OpenWRT na router Linksys WRT54G i chciałbym dobrze obsługiwany routera go zastąpić. Badając routery znalazłem większość recenzentów były przy użyciu oprogramowania domyślnie od Będę wprowadzenie na OpenWRT Chciałbym wiedzieć, jak dobrze działa podczas korzystania z tego. Moje wymagania są gigabit LAN i WAN, 802.11n na 2,4 i 5 GHz, a wspierane przez OpenWRT i / lub DD-WRT, oraz wsparcie USB byłoby miło. myślałem dzieje z BUFFALO WZR-HP-AG300H ale niektórzy recenzenci mówią, że są zasięg i problemy spada. My ISP sugeruje Apple AirPort Extreme, który nie jest obsługiwany przez OpenWRT lub D-Link 825, która problemy z połączeniem, jak również i kilku przyjaciół powiedział mi z dala postaci D-Link. Co slashdot myślisz? "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz