sobota, 1 października 2011

Fly Or Die: Compex Sport Elite

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/WDbox-Xvzg0/:
Screen Shot 2011-10-01 at 9.41.37 AM

Z Halloween za rogiem, co lepszego sposobu na świętowanie niż do oglądania nas animować moje wysuszone, martwe kończyny wstrząsy ognistych energii elektrycznej? W tym odcinku z Fly or Die, Erick i patrzę na Elite Sport Compex . To zaps mięśni w celu poprawy sprawności, odzysku i generalnie siłę i może, w celowniku, stoiska do masażu. Dostrzegają również dziko Freaky po włączeniu.

Na 849 dolarów to jest dość trudno się sprzedają, ale stwierdził, że pomogło mi shin szyny i, gdy jest ustawiony na tryb treningu siłowego, zauważyłem wyraźną poprawę w dźwięku. Pomyślałem, publiczność TC stara się pozostać w formie i nie miałem tego urządzenia kiedy byłem szkolenia dla maratonu (długa historia), zastanawiam się, jak lepiej mój powrót do zdrowia byłby? Niezależnie od tego, wygląda to zabawne, gdy pojawiał się na około 50.

Erick nie zgadza się z moją ocenę, ale nie miłością patrzy na mnie skakać jak mięśnie żaby posypane solą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz