sobota, 1 października 2011

Zapytaj Slashdot: Wiarygodne Usługi proxy?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/x8vtaHMmCwY/Ask-Slashdot-Trustworthy-Proxy-Services:
gusoline pisze: "Ponieważ jestem obecnie mieszka w Brazylii (pierwotnie z USA), szukam wiarygodne, godne zaufania usługi proxy mogę używać zarówno usługi dostępu Używałem przez długi czas (Pandora, Netflix, itp. .) i usług chcę wypróbować (Spotify). Ponieważ nie szukam nielegalne pliki do pobrania lub ukryć to, co robię, jestem mniej o anonimowość, niż ja o ograniczeniach regionu, niezawodność, opóźnień i bezpieczeństwo haseł i ruchu przez ich sieci. Jestem OK płacenia za usługi, które zapewniają to, co chcę (w tym Proxy samą usługę). Wszelkie sugestie z tłumu Slashdot? "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz