W części II Chris Dixon interivew z Birchbox założycieli Hayley Barna i Katia Beauchamp, Dixon pyta, czy Birchbox pasuje do tego, co można uznać za trend commerce subskrypcji.
Beauchamp wierzy robią. Barna tymczasem podkreśla, "jest wiele różnych smaków" abonamentu. W porównaniu do Diapers.com, Barna mówi Pieluchy rozwiązuje "wygody" i "uzupełnienie", podczas gdy Birchbox jest sposobem dla ludzi ", aby znaleźć to, czego nie wiedział, co chcieli." Trzy omówienia dodatkowych firm, które zajmują miejsca, takie jak ShoeDazzle i BeachMint .
Uznając ich firmy działa model biznesowy i może rozwinąć się sprzedać więcej niż dostawy piękna, Beauchamp mówi Dixon wybrali Birchbox nazwę, aby zaoferować elastyczność dla użytkowników. Na przykład, Barna mówi "już testowane non-kosmetyczne" takie jak "herbaty lub czekolady lub stacjonarne."
Kontynuując rozmowę poniżej, Dixon pyta o wyzwania szybko rośnie. Beauchamp mówi jeden z wyzwań było "czekaliśmy trochę zbyt długi, aby zatrudnić i to jest tak jak to błędne koło z was nie mają czasu na wynajem, bo są naprawdę busying robi wszystko, ale oczywiście, jeśli zatrudniony to masz więcej czasu. "
Dyskusja potem zwraca się do Dyskusja subskrypcji stają się nowym codziennej pracy oferty modelu, a problemy, które go to (zalane konkurentów na przykład). Beauchamp, że to właśnie w ich umysłach, ale czuje się wyraźne Birchbox jest "głos" i "osobowość" defensibility oferty.
Upewnij się, że oba filmy dodatkowe spostrzeżenia, wraz z częścią I ten wywiad . Odcinki opowieści Założyciel z gości znaleźli się Ben Lerer, Kevin Ryan i Lauren Leto tutaj .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz