Hayley Barna i Katia Beauchamp są współzałożycielami Birchbox i zatrzymał się przez nasze studio do Stories Założyciel taśmy Chris Dixon .
Beauchamp Dixon mówi, że "Birchbox jest nową subskrypcję model sprzedaży detalicznej", gdzie klienci wypełnić profili i odbierać kuratorem kosmetyki w mailu. Opłata miesięczna wynosi 10 $. Jeśli klient jest w pełni zadowolony z próbką mogła kupić detalicznych wielkości pozycji przez magazyn internetowy Brichbox jest.
Pomysł na Bichbox wyrosła z doświadczeń życia codziennego. Przyjaciel Barna był redaktorem piękno i zapytał Barna do testowania produktów najwyższej, że miała kurator dla niej. Chcąc odtworzyć doświadczenie dla innych, Barna twierdzi, że rozpoczęła "model subskrypcji" i "umieścić niektóre treści redakcyjne wokół niego."
Beauchamp, dodaje: "każda kobieta chce, że ma znajomego, który mieszkał w Nowym Jorku i miał dostęp do tego edytora szafy tak, aby był rodzaj stronie klienta z inspiracji". Na stronie firmy myślą było "co branż haven ' naprawdę nie mieli technicznych renesans jeszcze? "
Z pomysłem i przemysłu w ręku, tak rozpoczął testy koncepcji.
W wideo poniżej, Barna mówi Dixon początkowo testowane 200 klientów i osiem marek w ciągu dwóch miesięcy. Chcieli sprawdzić, czy marek będzie "podekscytowany faktem, że to, co możemy dać im danych ROI" na wysiłki pobierania próbek, danych, które tradycyjnie brakuje. I po stronie klienta, chcieli sprawdzić, czy klienci będą płacić za próbek, jeśli próbki zostały dostarczone w atrakcyjnej prezentacji.
W obu przypadkach odpowiedź wrócił tak. Birchbox teraz twierdzi, ponad 45.000 abonentów i rośnie. W sierpniu ubiegłego roku w Nowym Jorku, na starcie podniesiony 10.500.000 dolarów serii A z Accel, First Round i innych.
Upewnij się, że słyszy więcej Barna i historia Beauchamp jest poprzez sprawdzanie zarówno filmy.
Odcinki opowieści założyciela m.in. przywódców, w tym Soraya Darabi i Lauren Leto tutaj .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz