sobota, 23 lipca 2011

7 sposobów Twitter Could Be Winning lokalny

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/EaUA1NbWwiU/:

Od redakcji: Poniżej wiadomość napisana przez gości Victor Wong , prezes PaperG , lokalnej firmy technologii reklamowych.

Zdobywanie "lokalnych" jest jednym z największych szans na Internecie, i wydaje się,
choć wyjątkową pozycję Twitter wzrosła w dużej mierze niezauważona. Dzisiaj, Twitter jest niesamowitym narzędziem dla
łączenia ludzi na świecie, ale nie jest jeszcze prawidłowo podłączony ludzi do miejsca, w których opiekę
około. Jeśli Twitter zdecydował się na most tę lukę, chociaż, wyższe zaangażowanie użytkowników i nawet monetyzacji
prawdopodobnie naśladowania.

1. Miejsca Twitter
Co się stało z miejsca Twitter? W 2010, Twitter utworzone strony miejsce dla lokalnych firm (tzw. Miejsca Twitter), ale zgubili się w nowym redesign. Wstępnej koncepcji, a brak widoczności i użytkowych, pod warunkiem, dobry plan, jak Twitter może lepiej służyć swoim lokalnych firm poprzez zróżnicowanie ich od zwykłych użytkowników.

Pierwszym krokiem do Twitter będzie dowiedzieć się, jak odróżnić konta osobiste z kont biznesowych. Sporządzono prawo, miejsca Twitter może stać się przejść do źródła informacji o każdej firmie (w końcu, firmy są bardziej skłonne do aktualizacji swojej stronie Twitter na ich stronie internetowej). Nowych miejsc Twitter może odwołuje się z odpowiednich kont firmowych, jak również całkowita zawartość z innych źródeł lokalnych podobne do tego, co Google robi z jego strony Place.

2. Gdzie To Follow
Oprócz "Who do naśladowania," Twitter powinien stworzyć "Gdzie po" sekcji, która powierzchni zasugerował stron Twitter miejsce, zwiększając tym samym widoczność z miejsca Twitter. Nie tylko zwiększyć zaangażowanie użytkownika, funkcja ta również generuje możliwe zasób reklam dla "Miejsca Promowane" produkt, który będzie lokalny odpowiednik "Konta Promowane" już sprzedany.

3. Trendy miejsce
Twitter powinno być ostatecznym Federator z check-in, zarówno jawne (Foursquare, oznaczonych w tweety) i niejawne (Instagram). Większość z usług lokalizacyjnych opartych już nadawanie informacji na Twitter, który pozostaje bezstronny bez własnych usług konkurencyjnych, w przeciwieństwie do Facebook. Poprzez zsumowanie nadawane dane o lokalizacji, Twitter może faktycznie organizuje, co dzieje się w danej dzielnicy lub miejsce i pokazać miejsca trendy. To użyteczne narzędzie tworzy jeszcze jeden, naturalny możliwość reklamy - Promowane Trendy Place.

4. Geotargeted Tweets
Dla dużych sieci, jeden dylemat, jak używać Twittera do uruchamiania lokalnych, przechowywania poszczególnych promocji. Świergot
powinny umożliwić płacenia reklamodawcom geo-cel tweety do wyznawców w danym miejscu. W ten sposób narodowy lokalnych firm z wielu miejsc, takich jak Whole Foods czy Best Buy, można wysyłać cotygodniowych specjałów charakterystycznych dla niektórych regionów, bez obawy o alienacji użytkowników w innych obszarach.

5. Lokalny Alarmy
Każdy, kto używał Twitter może powiedzieć, że to kopalnia złota, informacji o swojej społeczności - jeśli wiesz jak wyszukiwać poprawnie. Aby pomóc ludziom znaleźć treści lokalnych, Twitter może zaoferować "Google Alerts", w której użytkownicy otrzymują powiadomienia o słowa kluczowe (miejsc, ludzi, itp.) występuje w pobliżu. Ludzie mogą być natychmiast powiadomiony, gdy w szkole, dziecko, czy ważnych lokalnych problem sprawia, że ​​wiadomości.

6. Lojalnościowych
Każda firma chce nagradzać swoich najlepszych klientów, a Twitter Powinno to martwego proste nagrodę nowych zwolenników i lojalnych zwolenników. Wielu właścicieli firm chciałoby powiedzieć: "Dziękuję za po mojej restauracji, tutaj jest kupon na darmowy apetyt!" 3rd party wysiłki, takie jak Polly.IM PaperG to, rozpoczęły już coś podobnego z wielkim sukcesem.

7. Promowane retweets dla lokalnego handlu
Wyobraź sobie połączenie grupy kupowania szał z platformą jako zasadniczo społecznych jak Twitter. Świergot
ma możliwość handlu, aby wejść do przestrzeni lokalnej oferty przez co

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz