niedziela, 31 lipca 2011

Kolejna ofiara Airbnb opowiada swoją historię: "Było Rury Meth Everywhere"

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/_qg5oW7nCMA/:

Ten ostatni tydzień my wszyscy z przerażeniem, jak wyjaśniło się o użytkownika Airbnb która miała dom splądrowali miesiąc temu.

Inne niż marginalnym z nas się wciągnąć w historię, wydawało się likwidacji wczoraj. Firma wydaje się być pochylony nad tyłem do wypłaty odszkodowania poszkodowanemu i uniknięcie jej blogu gdzie pisze o tym, jak ona jest przerażona, jeszcze bezdomnych i wstrząśnięty po przejściach.

Teraz kolejna ofiara zgłosił.

Troy Dayton pierwszy napisał o tym, jak jego dom został wynajęty przez Oakland uzależniony od met z kradzieży tożsamości w komentarzu do jednego z naszych wpisów dotyczących firmy. Skontaktowałem się Troy i rozmawialiśmy przez telefon dziś o tym, co się stało. Jego sytuacja jest bardzo podobna do EJ jest.

Oto oryginalny komentarz Troy:

Coś bardzo podobnego zdarzyło mi się około 2 miesięcy temu.

Oprócz kosztowności skradziony, złodzieje / uzależnionych nie tysiące dolarów dziwne uszkodzenia mojego wynajmowanym domu i zostawił pełno rur met. Byli złodzieje tożsamości, również i wszystkie moje dane osobowe były porozrzucane. Dalsze badania własne doprowadziły mnie do dowodów, że ludzie nie tylko złodziei, ale także niebezpieczne. Ja też, obawiał się o własne bezpieczeństwo i nie zatrzymać się u mnie w domu przez jakiś czas.

Miałem podobny problem z przypadkowy komunikat osób AirBnB. Dałem im wiele okazji do mnie zadowolony klient, do których nie, ale potem wycofał swoją ofertę po ich było nieporozumienie między zespołem. Czasami dzień minął bez wysłuchania wszystkich, a ja strach strachem, całkowicie zdezorientowany i zły. To było prawie najbardziej absurdalne kryzysu obsługi klienta można sobie wyobrazić. Ale jestem piskliwy koła, a my w końcu znaleźć przyjemny rozwiązanie, że jestem ogólnie zadowolony.

I od tego czasu zarówno wynajmowanych na moje miejsce i pozostała w domach innych ludzi z airbnb.

Oto czego się nauczyłem: jeśli wynająć swój dom, istnieje granica tego, ile AIrbnb może zrobić, aby cię chronić. To nie ich wina, ale to jest ich wina, że ​​do play ile one ochronę i bagatelizować tego, co ludzie powinni robić, aby się chronić. Na koniec dnia wynajmują do nieznajomego. Należy sprawdzić tam ID i numery telefonów, aby upewnić się meczu. Prosiłbym o link do serwisu społecznościowego jak linkedin, FB, lub poszukuję jeśli nie są wiarygodne referencje na AirBnb. Chciałbym porozmawiać z nimi przez telefon przed wyrażeniem zgody na wynajem do nich. Ja zrobiłem te rzeczy, ludzi, zniszczony moim domu nigdy nie sprawiły, że w

Ponadto, przejść z jelit. Moje jelita powiedział coś było nie tak o ludziach, że wynajął moje miejsce, ale nie wiem, jak radzić sobie, że przeczucia i nie był pewien, jak airbnb odnieśliby się do mnie lub nich Powiedziałem im, że nie chce im pozostać nawet po zamówić go.

Oto sposób Airb'nb może przekształcić innego źródła przychodów: Większość wynajem ubezpieczenia nie obejmuje to dlatego, że są w zasadzie podnajmu. Jeśli poważniejsze kradzieży i zniszczenia jest tak rzadkie, jak Air bnb mówi, że to, co uważam za prawdziwe, to powinny one być w stanie uzyskać bardzo ubezpieczenia dostosowane tylko dla swoich klientów, że mogą sprzedawać za dodatkową opłatą do najemców.

Ponadto, jak krótkoterminowe wynajęcie jak hotel staje się bardziej powszechne i innych stron internetowych w ruch na Airbnb oni będą potrzebować większej wartości, aby uzasadnić swoje bardzo wysokie opłaty, może ubezpieczeń i sprawdzeń będzie doskonałym dodatkiem. Oczywiście, gdybym była firma ubezpieczeniowa, będę wymagać właściciele nieruchomości są wynajmowane sprawdź ID ludzi odprawy, aby upewnić się, że kontrole tle są faktycznie dla osób sprawdzanie w

Na koniec dnia, myślę, że AirBnb jest w dobrej wierze, ale myślę, że zmagają się z takiego szybkiego wzrostu i systemów zarządzania i komunikacji nie skalowane jako f

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz