niedziela, 31 lipca 2011

Zakup Electric Car

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/L2pvDowaaw0/:

Ten post gościa jest przez venture capital David Cowan . David niedawno zakupione Leaf Nissan po przejściu samochodów mniej za dwa lata.

Po 3,5 roku, mam w końcu ponownie dołączył do społeczności właścicieli samochodów.

Od lutego 2008 r., a w zeszłym tygodniu, byłem samochodów mniej . Pożyczyłem i samochody z wypożyczalni, wziął taksówki i samochody Zip, a czasami biked. I również nieprzyjemny dużo jeździ (dziękuję bardzo - wiesz, kim jesteś). Zaczęło gdy gwarancji na fantazyjne obżartuch niemiecki gaz upłynął; I sprzedawane rzeczy, a tak naprawdę nigdy nie znalazł czas, aby rozejrzeć się za wymianę - Kto ma na to czasu ?

Czułem się o wiele bardziej podekscytowany perspektywą jazdy elektryczny sedan, który powinien być bardziej ekologiczne, potencjalnie szybsze, prostsze w obsłudze i tańsze paliwo. Co najważniejsze, nigdy bym nie zabić dziesięć minut zatrzymywania gazu - Kto ma na to czasu? Więc umieścić moje nazwisko na listach do Tesla Model S, Fisker Karma, Nissan Leaf i Chevy Volt, decydując się na odczekaj do zabudowy. Trzy lata później, mam połączenia z Fisker, Nissan i Chevy i był czas na decyzję.

Po zbadaniu możliwości i jazdy samochodami, było to dość łatwe decyzję zakupu liści na te osiem powodów:

1. W porównaniu do innych, liści dostaje dwukrotnie większy zasięg od naładowania baterii: 100 mil lub 85 mil z rozruchu AC. (Podłączenie do samochodu i obecnie dodaje około 15 sekund dziennie do swoich codziennych zajęć, lub 5 minut w miesiącu -. O połowę czasu spędzamy na dystrybutorów)

2. Z czystym silnikiem elektrycznym (nie hybrydowy silnik benzynowy) Leaf nimbler, mniej kruche, a prawa do jazdy w pasach przejazdy w Kalifornii, więc można pominąć Highway 101 korków - WHTFT?

3. Jazdy w trybie elektrycznym (bez pomocy hybrydowy silnik benzynowy) jest bardzo ciche i płynne (brak transmisji). Nawet na 80 mil na godzinę przyspieszenia jest natychmiastowa i imponujące.

4. Liść steruje tak płynnie, jak Lexus, a małe kółka włączyć ani grosza.

5. Tylko liści ma otwarte, wygodne fotele duży pokój głowy w przód i przestrzeń na nogi z tyłu (musisz, jeżeli masz dzieci)

6. Tylko liści prowadzi 5 osób (musisz, jeżeli masz troje dzieci!)

7. Liść ma największy bagażnik i tylne siedzenia można złożyć więcej przestrzeni bagażowej.

8. Koszty liści 3 / 4 tak samo jak V, a 1 / 3 jak Karma. Uzyskać co najmniej 7500 dolarów w kredytach podatkowych, zniwelowane przez 2.000 dolarów koszt domu 220 volt stacji.

Powody te wyjaśniają dlaczego liści Nissan teraz outsells opakowaniu. Mogę myśleć tylko trzy powody, dla których może chcesz kupić jeden z innych samochodów:

1. Leaf czysty silnik elektryczny nie jest problemem dla dwóch samochodów rodzin - w tych rzadkich dni raz w miesiącu podczas jazdy ponad 100 km, zawsze można obżartuch gazu zamiast (Odysseys Honda są niesamowite). Ale bez tego awaryjne, jeden samochód gospodarstw domowych znajdzie Volt bardziej praktyczne (choć drogie i ciasne).

2. Jeśli kochasz jazdy ogromne, ciężkie samochody sportowe, które siedzą nisko nad ziemią i masz $ 100k do spalania (jak ci faceci ), to może wolisz wspaniały projekt Karma. Ma wygląd i muscle car luksusowego silnik warczy, kubełkowe fotele i piękne drewno / skóra wnętrz. (Leaf wszystkich plastikowych.) Mimo, że Karma zachowuje się jak samochód sportowy, ale przy niższych prędkościach na autostradzie znalazłem wręcz słaby w porównaniu do liści. Karma obsługiwane autostrady przyspieszenie nearl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz