piątek, 11 marca 2011

Co Firmy Mining Know About You

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PGWkOQM3md0/What-Data-Mining-Firms-Know-About-You:
storagedude pisze "Time pisarz Joel Stein spędziła trzy miesiące nauki, co firmy eksploracji danych wiedzieć o nim wszystko Po poznaniu firmy miały profilowane o nim (niektóre z nich niedokładne). - numer ubezpieczenia społecznego, wiek, stan cywilny, wyznanie, dochodów, długów, interesów, przeglądanie i nawyki wydatków - miał zaskakujący reakcji:. samozadowolenie "... dziwnie, tym bardziej dowiedziałem się o eksploracji danych, tym mniej zainteresowane byłem pewien, byłem zaskoczony, że wszystkie te firmy są rzeczywiście utrzymanie stałego pliki. mnie. Ale nie sądzę, zrobią coś z nimi robi mi żadnej krzywdy. Nie powinno być ochrony grup słabszych, a egzekwowane przez rząd mechanizm opt-out będzie wielki w zakresie odpowiedzialności. Ale jestem pewien, że , jak ja, większość ludzi nie będzie korzystać z tej możliwości ludzi, którzy rzeczywiście znaleźć ogłoszenia stronie Preferencje. - i te muszą być ludzie bardzo w prywatność. - tylko 1 z 8 zwraca się zrezygnować z śledzona Reszta, oczywiście, tak jak do zapoznania się z zasadami ochrony prywatności ".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz