piątek, 11 marca 2011

Zapytaj Slashdot: Data-tylko telefon, Voice Over WiFi?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fnCmZCUIHDo/Ask-Slashdot-Data-Only-Phone-Voice-Over-WiFi:
enFi pisze "Chcę płacić jeden ISP (tylko!) dla transmisji danych (tylko!) i używać go na własną smartphone i mój komputer, a do czasu ich dogonić, nie chcę przeszkadzać reszcie świata - jeszcze niech pod numer telefonu (Wszyscy chcemy, prawda?) Jestem większość drogi tam. mój plan jest uzyskanie Clear Spot (ich zasięg WiMAX 4G jest dobre dla mnie) do korzystania z moich odblokowany Nexus S (które tylko nigdy nie używać WiFi). mogę tylko korzystać ze Skype i numer internetowy, ale mówić o Sipdroid + pbxes.org + GV i ostatnie Google Voice / artykuł SIP sprawia, że ​​myślę, że jestem dopiero zaczynają rozwikłać bałagan i usług opcji. Czy istnieje dobry (nie wspominając o najlepszy) sposób to zrobić? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz