piątek, 11 marca 2011

Twórca <em>Doom</em> Says Direct3D jest teraz lepszy niż OpenGL

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZA2IfPJKQzM/emDoomem-Creator-Says-Direct3D-Is-Now-Better-Than-OpenGL:
arcticstoat pisze "ojciec chrzestny first-person shooter i OpenGL pedantem John Carmack wykazała, że ​​teraz woli Direct3D na OpenGL, mówiąc, że" bezwładności "jest głównym powodem, dla id Software zatrzymany przez cross-platform API dla grafiki 3D lat. z ostatnich wywiadów, współzałożyciel firmy id Software powiedział: "Wydaje mi się, że Direct3D jest raczej lepiej niż dziś API. Dodał, że "Microsoft miał odwagę kontynuować wprowadzenie istotnych zmian niezgodnych poprawy API, a OpenGL został zatrzymany przez problemy ze zgodnością. Direct3D obsługuje multi-threading lepiej i nowszych zarządzania stanem lepiej."

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz