Mamy na pewno miał kilka skarg na temat Chevrolet Volt , w tym przeciętny przebieg autostrady , ale daleko, daleko jest to, że 41.000 dolarów MSRP utrzymanie go od bycia prawdziwym kandydatem do przyjęcia masy. Teraz słyszymy pogłoski, że GM rozważa dół wielkości samochodu baterii w próbie spadek tej ceny, jak również. Akumulator jest zdecydowanie najdroższy pojedynczy element w samochodzie i myśl, że ograniczenie zakresu czystego EV tylko 20 mil (z obecnych 30 - 50) mogą być nawet o 10.000 dolarów redukcji kosztów. Oznaczałoby to, kupujący dip do zbiornika gazu trochę wcześniej, ale być lżejsze na swoje konta bankowe - przynajmniej na początku.
GM chce oferować niższe koszty, krótszego zasięgu V? pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 10 marzec 2011 21:48:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .
Permalink | | Wyślij | Komentarze
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz