Z tego, co zebraliśmy w wideo poniżej przerwie, możliwości graficzne nie są zbyt imponujące na Immersive Cyfrowy system Crescent w VR Rozrywka, ale tak naprawdę - kogo to obchodzi? Jest to rozwiązanie do gier ruchu ... że nosisz. na głowie. Po umieszczeniu w odpowiedniej sytuacji, to daje graczom o 360 miejsca stopień interakcji w, z tablicą HD kamer ruchu uchwycić co wirtualnej rzeczywistości, że znacznie mniej wirtualny (z kolei, że o wiele bardziej rzeczywistości). Trudno powiedzieć, czy to coś kiedykolwiek będzie życie w sferze handlowej, ale tak, byśmy kupić.
Crescent w Immersive Digital Entertainment VR: to jest jak wirtualny Boy, które można nosić pierwotnie ukazał się na Engadget Sat, 09 lipca 2011 10:03:00 CEST. Proszę zobaczyć nasze warunki korzystania z kanałów .
Permalink | | Wyślij | Komentarze
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz