sobota, 9 lipca 2011

Eric Schmidt Na Sukces pomiarowe Google + "s

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AWcVqB4Tgvk/:

Przemawiając na konferencji prasowej w czwartek na konferencji Allen & Co w Sun Valley, Idaho, były dyrektor generalny Google, a obecnie Prezes Eric Schmidt wydał 70 minut rozmowy z niewielu dziennikarzy, że są tu na temat różnych zagadnień tematycznych Google, w tym najbardziej aktualnych zagadnień Google, uruchomienie Google + .

Kiedy zapytany przez reportera, jak będzie wskaźnik sukcesu Google + Schmidt odpowiedział prawidłowo: "Cóż to było przez tydzień!" Przed wyjazdem na powiedzieć, że największym wskaźnikiem sukcesu był fakt, że "nieskończona ilość osób są niezadowoleni, ponieważ nie mają ich zaproszenie. "Później poszedł na powiedzieć, że ilość ludzi, którzy zaproszenia, ale nie wpuścić względu na duży popyt jest największy problem, usługa skierowana była. "Jesteśmy przeglądu to w poniedziałek," powiedział.

Schmidt również wydawali się zadowoleni, że ludzie wydawał się rozumieć, że Google + był inny niż Facebook.

"Kręgi szczególnie dobrze nadaje się do listy kontaktów masz w telefonie, mamy nieco inne spojrzenie prywatności. Staraliśmy się zbudować system, który można użyć do relacji w czasie. Ludzie, którzy zbudowali w Internecie nie dostał wersji stabilnej tożsamości; Musisz tożsamości, w tym sensie, że jesteś osobą, jest to, kim jesteś to znajomych i tak dalej ... Problem w Internecie nie jest brak Facebook, problem w Internecie jest brak tożsamości. "

Pytany przez dziennikarzy, czy Google planuje w końcu wypełnić Google + z innymi produktami, Schmidt odpowiedział: "Tak, istnieje wiele najbliższych", że kont firmowych i reklam oczekuje, zakładając, że Google + nadal rośnie. "Testujemy rzeczy i kiedy działa wkładamy wiele większy nacisk na to," powiedział.

Po naciśnięciu, ujawniają, jak wielu ludzi były częścią Google + beta obecnie Schmidt odpowiedział: "Nie wiem, ale jest to dużo."

Grafika: Esthr


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz