sobota, 9 lipca 2011

Zapytaj Slashdot: jak bezpiecznie Saw Do Płyty?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9pPbDMs9IQ8/Ask-Slashdot-How-To-Safely-Saw-Up-Motherboards:
James-NSC pisze "lubię robić sztuki i rzemiosła byłem oszczędzając do płyt głównych na chwilę jako nowe medium i zacząłem pracować na nim ostatniej nocy miałem na sobie ten sam bieg noszę przy malowaniu -.. Dobrze maski, i okulary ochronne. I po prostu wyciąć kilka szablonów z niektórych płyt głównych i kiedy skończyłam użyłem shop-vac do czyszczenia siebie i pracy przed wyjęciem moją maskę. Nawet po 5 + minut, w dobrze wentylowanym miejscu (nie tak dobrze jak powinno to być podobno) mój pierwszy oddech mrowienie szukam do zamknięcia i spalin rozwiązania -. Pierwszy płuc ala dziecka żelaza, ale poważnie, jestem orzechy Czy te materiały po prostu zbyt toksyczne do pracy z "?

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz