niedziela, 24 lipca 2011

Użytkownik Android spędza 60 dni w Ziemi WebOS

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9AjBzR82hCU/Android-User-Spends-60-Days-In-WebOS-Land:
Anonimowy czytelnik pisze: "Jakieś sześć miesięcy temu, jednak zacząłem się zastanawiać, jak inne produkty mobilne wzrosła. Gdy HTC HD7 na mojej drodze jakiś czas temu, postanowiłem zrezygnować z mojego Nexus S i żyć wśród Windows Phone ludzie na chwilę. To doświadczenie było zabawne, ale w końcu wróciłem do Nexus S. O miesiąc później, byłem z okazji, aby powtórzyć eksperyment, tym razem z Palm Pre Plus. Z Touchpad HP na sposób, chciałem poczuć, jak WebOS pracował, odkrywania różnic i spojrzeć na społeczność, która wciąż lojalnych wobec WebOS. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz