niedziela, 24 lipca 2011

Zamknięcie pętli Odkupienia w lokalnym handlu

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ciVdBpvNXy0/:

Jeśli chodzi o lokalnym handlu, ostateczny każdy nagroda będzie po chwili jest to, jak blisko pętli odkupienia. Pętla odkupienia rozpoczyna się, gdy konsument widzi reklamę lub ofertę dla miejscowego kupca, i kończy się, gdy konsument dokona zakupu, a zakup mogą być śledzone z powrotem do oferty. Jeśli wiesz, kto jest rzeczywiście umorzenia oferuje i jak bardzo są wydatki, możesz być o wiele mądrzejszy o szczypanie i kierowania tych ofert.

Groupon, LivingSocial i innych codziennych miejsc zajmują stworzyli ogromną wartość, naciskając pętli odkupienia najdalej. Kiedy ktoś kupuje codziennie do czynienia, na przykład, że przekłada się na pieniądze dla handlowca. Ale dla większości z ich oferty Groupon i LivingSocial nie śledzić, czy nie są nawet wykupione, a tym bardziej ilość każdego konsumenta faktycznie spędza w sklepie lub restauracji po ich pokazać.

W celu zakończenia koła i toru oferuje całą drogę umorzenia, należy albo dopasować się do systemu płatności lub stworzenie alternatywnego sposobu na śledzenie umorzenia. Różne firmy są rozwiązania tego problemu w różny sposób, ale prawie wszystkie opierają się na przejście z pocztą elektroniczną kupony oferuje dostarczane za pośrednictwem aplikacji mobilnych.

Skocz CEO Charlie Kim, który ostatnio współpracował z LivingSocial do władzy wakacje codziennie w jego sieci handlowe, widzi zmiany w ukierunkowaniu z oferty transmisji NARROWCASTING im. "Blasting się zajmować wszystkim w Nowym Jorku nie jest kierowana," mówi. "Kiedy nadawane za dużo w każdej kategorii, to tylko dużo hałasu. Email odsetek odpowiedzi spadły dla każdego w całej branży. Co do tej pory 10% odsetek odpowiedzi nawet rok temu, a teraz mówisz o 1% do 2% poziomie. "Stała zapory e-maili od Groupon, LivingSocial, a każdy naśladowca codziennie do czynienia jest stworzenie zmęczenie użytkownika, która jest widoczna w spadku odsetek odpowiedzi.

I dlatego mobilnych jest tak atrakcyjna. Jeśli można wysyłać powiadomienia do czynienia z telefonami ludzi na podstawie ich dokładną lokalizację i oferty w pobliżu, masz początki NARROWCASTING. Później firmy będą dowiedzieć się, jak warstwy na metody, których celem od dochodów, płci i innych czynników, jak również.

Mobile i lokalnym handlu idą w parze. W kilku miastach, Groupon jest testowanie Groupon teraz i LivingSocial oferuje tanie oferty . W obu przypadkach oferty pojawiają się w aplikacjach mobilnych i może być wykorzystany od razu, zamiast czekać na dobę przez wiele, aby przejść na żywo, jak w przypadku ich regularne wakacje codziennie. Wadą tych ofert jest to, że Groupon i LivingSocial nie mogą skorzystać z istniejących zapasów transakcji i mają do rzeczywistości przepis udział kupców z iPhone i iPads tak, że mogą przyjąć oferty i Groupon / LivingSocial można śledzić je. Yelp jest coś podobnego gdzie trzeba pokazać kod odkupienia do kupca z telefonu.

Foursquare i Facebook przyjmuje inne podejście poprzez oddzielne współpracy z American Express. Od AmEx jest system płatności, rekordy umorzenia zajmują wraz z rzeczywistych płatności. Kupcy i klienci nie muszą nic robić różne od tego, co zwykle. Zapłać za pomocą karty kredytowej i transakcja zostaje umorzone. Tylko, że to działa tylko jeśli masz kartę American Express i zniżki na koncie później.

Google stara się link do Google oferuje swoim Portfel Google , która wymaga NFC chip w telefonie i czytnik NFC na kupca transakcji. Jego zaletą pracy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz