wtorek, 9 sierpnia 2011

AOL Q2: Global Przychody reklamowe Wreszcie Up Again, strata netto Narrows

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/FeWCfxp3Z9Y/:
aollogo

Dostęp do Internetu, treści i reklamy online firmy AOL (do której należy również TechCrunch) dziś rano odnotowano wyniki finansowe za drugi kwartał tego roku.

AOL zanotowała stratę netto z 11.800.000 dolarów, w porównaniu z rok temu utrata nieco ponad 1 mld USD, które zawierały dużych odpisów wartości firmy oraz wyższe koszty restrukturyzacji.

Dochody ogółem przyszedł na 542.200.000 dolarów, spadek o 8 procent w porównaniu z Q2 2010. Przychodów Subskrypcja miała innego - choć oczekuje - hit z 23-procentowego spadku.

Jednak wpływy z reklam (w końcu) wzrosła o 5 procent do 319.000.000 dolarów po zasadniczo płaskie Q1 2011 , w szczególności pomimo wpływu wyjścia AOL z niektórych krajów i operacji w ostatnim czasie, z reklamy graficznej się godnej 14 proc.

W oświadczeniu, AOL CEO Tim Armstrong mówi, że firma jest powrót do globalnego wzrostu reklamy po raz pierwszy od 2008 roku jest kolejnym "znaczący krok naprzód" w powrót marki AOL.

Częściowego zrekompensowania wzrostu przychodów reklamowych odnotowano spadek w wynikach wyszukiwania i kontekstowej przychody 17.600.000 dolarów, podała spółka.

AOL podkreśla jego Huffington Post Media Group, który widział liczby unikalnych odwiedzających przekroczy 30.000.000 ("i The New York Times") w maju 2011, według comScore. Komentarze użytkowników na temat The Huffington Post do Q2 przekroczyła 12 milionów, a ostatnio szczycie 100 milionów, ponieważ został uruchomiony.



Firmy:
AOL
Strona WWW:
http://www.aol.com
IPO:
NYSE: AOL

AOL jest światowym z reklam firmy internetowe, z sieci reklamy graficznej w USA, znaczna publiczność na całym świecie, a zestaw popularnych marek sieci i produktów. Strategia firmy ...

Dowiedz się więcej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz