Dostęp do Internetu, treści i reklamy online firmy AOL (do której należy również TechCrunch) dziś rano odnotowano wyniki finansowe za drugi kwartał tego roku.
AOL zanotowała stratę netto z 11.800.000 dolarów, w porównaniu z rok temu utrata nieco ponad 1 mld USD, które zawierały dużych odpisów wartości firmy oraz wyższe koszty restrukturyzacji.
Dochody ogółem przyszedł na 542.200.000 dolarów, spadek o 8 procent w porównaniu z Q2 2010. Przychodów Subskrypcja miała innego - choć oczekuje - hit z 23-procentowego spadku.
Jednak wpływy z reklam (w końcu) wzrosła o 5 procent do 319.000.000 dolarów po zasadniczo płaskie Q1 2011 , w szczególności pomimo wpływu wyjścia AOL z niektórych krajów i operacji w ostatnim czasie, z reklamy graficznej się godnej 14 proc.
W oświadczeniu, AOL CEO Tim Armstrong mówi, że firma jest powrót do globalnego wzrostu reklamy po raz pierwszy od 2008 roku jest kolejnym "znaczący krok naprzód" w powrót marki AOL.
Częściowego zrekompensowania wzrostu przychodów reklamowych odnotowano spadek w wynikach wyszukiwania i kontekstowej przychody 17.600.000 dolarów, podała spółka.
AOL podkreśla jego Huffington Post Media Group, który widział liczby unikalnych odwiedzających przekroczy 30.000.000 ("i The New York Times") w maju 2011, według comScore. Komentarze użytkowników na temat The Huffington Post do Q2 przekroczyła 12 milionów, a ostatnio szczycie 100 milionów, ponieważ został uruchomiony.
AOL jest światowym z reklam firmy internetowe, z sieci reklamy graficznej w USA, znaczna publiczność na całym świecie, a zestaw popularnych marek sieci i produktów. Strategia firmy ...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz