Dziś Nielsen ogłosił, że nabyła Analytics Marketing, Inc, wiodący dostawca analiz i zaawansowane oprogramowanie planowania. Obecnie firma ma 52 pracowników, z których dołączy do zespołu Nielsen. Umowa obejmuje również nabycie innych aktywów, w tym oprogramowanie i realizowanych projektów klienta.
Przejęcie to celem jest umożliwienie Nielsen lepiej zapewnić sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, z "uwagi na wpływ mediów i marketingu najbardziej kompletne i aktualne" firmy mówi w wersji . Byłby to wyraźną przewagę przy opracowywaniu planów marketingowych wszystkich kanałów, w tym reklam online i offline, promocje w sklepach i promocji konsumenckich.
"Szybko poruszające marketingu dóbr konsumpcyjnych wymagają zaawansowanego, w czasie rzeczywistym, inteligentne spojrzenie analityczne", powiedział John Lewis, prezes i dyrektor generalny konsumentów w Ameryce Północnej, Nielsen. "Łącząc globalny zasięg Nielsena z doświadczeniem Marketing Analytics i zaawansowanego modelowania i scenariusz aplikacji planowania, możemy jeździć wzrostu wartości dla naszych globalnych klientów poszukujących optymalnych marketingowych i poziomu wydatków w celu maksymalizacji ich sprzedaży."
Analytics Marketing, założona w 1991 roku, ma siedzibę w Evanston w stanie Illinois To historycznie pomógł firm zmierzyć oddziaływanie ich planów marketingowych dzięki połączeniu głęboko modelowania z doświadczeniem w aplikacji.
Warunki transakcji nie zostały ujawnione.
Nielsen jest firmą pomiaru widowni, która śledzi TV, internet oraz radio na całym świecie użytkowania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz