wtorek, 9 sierpnia 2011

Bloomspot Podnosi 40 milionów dolarów na potwierdzenie swojej oferty lokalny Works Model - i gwarantują to robi

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VdauIm1R488/:
5A5 Private Offer2

Z Groupon na skraju giełdę , a Google, Facebook, i prawie wszyscy pośpiechu skopiować pomysł, nie ma wątpliwości, że model okazał się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów. Ale nadal istnieją pewne wątpliwości co do, jak bardzo to pomaga się firmy oferujące oferty. Jest to zasadniczo model loss leader, więc pomiary sukcesu może być trudne do dokładnego określenia. Bloomspot ma podjąć w tym modelu opierają się sukcesem - zarówno dla kupców i klientów. I inwestorzy kupują do niego wielki czas - w wysokości świeże 40 milionów dolarów finansowania.

Aby być jasne, Bloomspot nie orientują się wokół oferty grupy. Zamiast skupić się na oferty od kupców wysokiej jakości chce połączyć się z ich najlepszych klientów. Mówiąc innymi słowy, że nie zamierzasz wysyłać oferty do mas, czego szukają połączenia niektórych dostawców z (miejmy nadzieję) lojalnych konsumentów. Oferty służą są bardzo dostosowane do specyficznych interesów i demografii. I znowu, uważają, że już teraz przybity model, który będzie działać.

"Mamy zamkniętych pętli na model biznesowy," Jasper Malcomson , CEO Bloomspot i współzałożyciel, mówi nam. Kluczem jest danych.

Bloomspot otrzymuje zezwolenie zarówno od ich użytkowników i dostawców, aby przyjrzeć się i przeanalizować dane karty kredytowej, w miejscach, gdzie Bloomspot działa oferty. To pozwala im zobaczyć nie tylko, że oferta została wykorzystana, ale jak to się stało w zakresie pomocy sprzedawcy sprzedaży innych produktów do klienta. Tak, oni chcą sprawdzić, czy "liderem strat" ​​jest rzeczywiście "liderem strat", czy naprawdę tylko "strata". Następnie uczniowie prezentują te dane z powrotem do sprzedawcy w pełni przejrzysty sposób. ( Oto próbka tego, co dane, że wygląda , oczywiście anonimowo, więc może być wykonane w próbce.)

Ale tutaj jest prawdziwy klucz: Bloomspot wykorzystuje te dane do przewidzenia, ile klient ma zamiar spędzić z kupcem na podstawie oferty. I gwarantują pewien poziom opłacalne wydać. Jeżeli oferta nie powoduje, że Bloomspot stanowi różnicę z własnej prowizji. Innymi słowy, sprzedawca naprawdę nie można stracić.

Bloomspot jest wystarczająco wygodne w swoim modelu by to zrobić (jak udostępnić dane zupełnie przezroczyste). Zostali prowadzeniu konkretnych produktów wysokiej jakości oferty miesięcy, tak więc mają dane z powrotem to wszystko się również. Wierzą, że będą one w stanie precyzyjne przewidzieć, ile dodatkowych wydatków ofertę wyśle ​​do dostawcy.

Ok, ale dlaczego klient go wraz z tym - wykorzystanie swoich danych karty kredytowej? Ponieważ Bloomspot oferuje im szereg nagród za uczestnictwo. Przede wszystkim, jeśli kupisz Bloomspot oferta następnie za pomocą tej samej karty kredytowej z kupcem, Bloomspot daje 25 procent z powrotem na następny zakup oferty. Po drugie, dalsze korzystanie z tej samej karty kredytowej zasadniczo zmienia go w kartę lojalnościową dla Ciebie. To pomaga Bloomspot pokazać niektóre dostawców, że jesteś "wielkiego patrona", która powinna dostać specjalną ofertę, poza tymi, w ofercie publicznej.

"Wszystko to jest najbardziej użyteczne, nie chodzi tylko o oszczędności" Malcomson mówi. "To jest system rozpoznawania. W pewnym sensie jest to mniej o promocjach i oszczędności, a więcej o uznanie i status ", mówi, zauważając, że takich miejscach jak Las Vegas robią to od dziesiątków lat. Jeśli spędzasz dużo pieniędzy hazardu, kasyno zł inne rzeczy dla Ciebie. "Na wiele sposobów, to exa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz